globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: mitas e-08 X e-07-zkušenosti
7.7.2019 v 20:41
Tak po cca 18tis km mám přední Mitasku e-08 totál ko.Zubatá,oskákaná a zmizela část vzorku.Zadní už má taky trochu zuby.V RO,SRB,MNE na šotolinách dobrý,ale bylo sucho.Tak uvažuju o e-07.(příští rok asi ukrajina a rumunsko).Jaký je rozdíl v chování na silnici (hlučnost),kilometrovém nájezdu,náchylnost na oskákání atd.
Kle 500,spíše turista,na dálnici(vyjímečně) 120km/h-max 130,jezdím sám,při dovče s kuframa.A na mokru jezdím jak posraný-kdysi na simálovy v dešti hnusná krizovka,tak mám blok
Dík za info

1 reakcí na tento příspěvek mitas e-08 X e-07-zkušenosti

8.7.2019 v 21:45 | Nahoru | #1
Jezdím taky už jen Mitas. Na Transalpovi 600 . Styl mám jako ty - bez dálnic , sólo , s kuframa , tourist style , na mokru taky "vopatrně" .
První sada E07 - nájezd 10 000 km , obě se sjeli stejně , tak šli zároveň na výměnu . Byl jsem spokojenej - nájezd , pocit jistoty na mokru , na šotolině paráda . Tak jsem koupil zase E07 . Naprosto stejný dojmy a stejnej nájezd . Pak jsem si řekl že tu starou vránu už nebudu trápit po šotolinách a větší podíl bude mít asfalt , tak že zkusím E08 . Na silnici dobrý . Vzhledm k tomu že na mokru jezdím "vopatrně" , tak jsem nepocítil nějaký negativní chování na vodě . Zadek vydržel 10 000 km a předek byl na 50% , takže jsem k tomu předku ještě přikoupil novou zadní .
Ale pokud uvažuješ o Rumunsko , Ukrajina tak rozhodně E07 . Loni jsem se plácal v blátě kolem Gerniku v Rumunsku na těch E08 a vzpomínal jsem na sedmičky.
Další sada ale bude asi Shinko Trail Master

Naposledy editováno 08.07.2019 21:48:16

(reakce na) mitas e-08 X e-07-zkušenosti

9.7.2019 v 11:35 | Nahoru | #2

-MP- píše: Jezdím taky už jen Mitas. Na Transalpovi 600 . Styl mám jako ty - bez dálnic , sólo , s kuframa , tourist style , na mokru taky "vopatrně" .
První sada E07 - nájezd 10 000 km , obě se sjeli stejně , tak šli zároveň na výměnu . Byl jsem spokojenej - nájezd , pocit jistoty na mokru , na šotolině paráda . Tak jsem koupil zase E07 . Naprosto stejný dojmy a stejnej nájezd . Pak jsem si řekl že tu starou vránu už nebudu trápit po šotolinách a větší podíl bude mít asfalt , tak že zkusím E08 . Na silnici dobrý . Vzhledm k tomu že na mokru jezdím "vopatrně" , tak jsem nepocítil nějaký negativní chování na vodě . Zadek vydržel 10 000 km a předek byl na 50% , takže jsem k tomu předku ještě přikoupil novou zadní .
Ale pokud uvažuješ o Rumunsko , Ukrajina tak rozhodně E07 . Loni jsem se plácal v blátě kolem Gerniku v Rumunsku na těch E08 a vzpomínal jsem na sedmičky.
Další sada ale bude asi Shinko Trail Master



Vyzkoušel jsem 07 i 08. Teď mám na těch Shinko 705 najeto přes 6 tis. V suché šotoline stejné, na asfaltu lepší. Nájezd bude na zadku tak 10 tisíc a na jednu přední dvě zadní. A hlavně žádné úniky vzduchu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 lacerta82 7 11.10.2023 v 10:33 Radek2107


TOPlist