Cena je asi jasná. Vytvoříš produkt "speciálně vyvinutý" pro motorky (jinými slovy - jinak to obarvíš a zabalíš) Uděláš tomu reklamu s příběhem a hned to můžeš prodávat mnohem dráž. Nemůžeš posuzovat kapalinu jen podle barvy. To že se to u nás tak zavedlo neznamená, že se toho musí držet výrobci, Např. modrá kapalina Suzuki se složením podobá nejvíce růžové G12+. Rozhodující při výběru kapaliny by měl být požadavek výrobce motoru na složení kapaliny. Tj, jaký typ inhibitorů je použit (OAT nebo hybridní), případně obsah silikátů. A to nejdůležitější - nikdy nemísit kapaliny různých typů, i když jejich výrobci slibují mísitelnost. Na svém V-Stromu jsem vypustil originální zelenou kapalinu, systém důkladně propláchl vodou a naplnil roztokem 1:1 Sheron G12+ a měkká voda. Ta voda je také celkem důležitá. Nikdy by se neměla používat destilovaná voda. Vždy jen měkká kohoutková voda. Destilka a demi voda, jsou zbaveny všech iontů, které následně vstřebávají z povrchu chladícího systému a tím podporují jeho korozi.