globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 4SR jednání při reklamaci
 
1.7.2019 v 10:35
Ahoj,

chtěl bych se s Vámi jen krátce podělit o to jak probíhala reklamace bundy 4SR kterou jsem zakoupil v dubnu 2017 a reklamoval rozbitý zip v červnu 2019. Bystřejší z Vás již pochopili, že to bylo po uplynutí dvou leté zákonné záruky.

Bundu jsem donesl osobně tam kde jsem ji koupil teda do AutoTechnologi bundu ode mě převzala velmi příjemná slečna, které mě řekla, že je to sice po záruce, ale že to zkusíme neb většinou vyhoví případně že to bude za menší poplatek. Omlouvala, se že to nevyřešíme hned na místě a že to může trvat i 14 dní protože v sezoně je víc práce. Jaké bylo moje překvapení, když mě asi za dva dny volali přímo z 4SR že bunda je zdarma opravená a na moje díky jen odpověděli, že se omlouvají, že se ten zip rozbil a jestli ji chci poslat domů nebo si vyzvednout druhý den v AutoTechnologi ze kterého mě opravdu druhý den volali, že bundu mám připravenou k vyzvednutí.

Musím říct, že jsem tím jednáním byl velmi příjemně překvapený a chtěl jsem teda s Vámi o to podělit.

1 reakcí na tento příspěvek 4SR jednání při reklamaci

1.7.2019 v 11:06 | Nahoru | #1
Až mi slza ukápla

(reakce na) 4SR jednání při reklamaci

1.7.2019 v 12:04 | Nahoru | #2
_Michal>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist