pokud máš na trubkách o-kroužek koukni kam až ti jde ,,možna je máš moc měkky na začátku a pak narážíš už na hladinu proto se ti zdaj tvrdý ,,chce to zkoušet ,,tlak a hladinu dej podle manualu ,,ale šroubky si nastav na sebe ,,melo by to být 20 poloh ,,zacal bych 15 comp - 15 rebound a postupně odladit nejměkčí možný vracení aby ti neskákalo kolo ,,pak doladit kompresi podle libosti ,,počítat trochu i s centralem ,,když bude měkej odlehčí moc předek atd
edit.
ještě doplním ,,negative by ti mělo pomoct pravě změkčit a zlepšit tlumiče ,,měl bys je dostat do stavu kde bude positivní tlumicí síla podobná jako ta proti negativní ,,co děla "outer" bohužel nevím ,.u mě jsou jen tyhle dvě síly a i tak je to zlo to naladit
Naposledy editováno 20.07.2019 06:10:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki KX450F 2011 Kawasaki KX 450, Kawasaki KX 250F, Kawasaki KX 450F | petermx | 2 | 21.10.2022 v 15:41 Crossař666 |
Kroska 450 Kawasaki KX 450, Honda CRF 450R, Yamaha YZ 450F, Kaw... | Pangamin213 | 10 | 11.8.2022 v 22:28 Pabol |
Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx mot... [1, 2] Kawasaki KX 450, Suzuki RM-Z450, Kawasaki KX 450F, S... | Akraprider | 37 | 12.10.2021 v 22:24 krokoš |
Seřízení karburátoru kx450f Kawasaki KX 450, Kawasaki KX 450F | YZ_85 | 6 | 10.7.2021 v 20:15 kakasek |
Legalizace krosky [1, 2] Kawasaki KX 250, KTM 450 SX, Honda CR 250, KTM EXC 2... | topol123 | 31 | 21.11.2020 v 13:54 kerut |