Téma: Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky
Čau, koukám teď po nějaké levnější motorce, kterou bych si koupil na odreagování kvůli náročnému období - zkoušky ve škole. Původně jsem chtěl 2t, ale zjistil jsem, že 4t 450 se dá sehnat do 80 000 úplně v pohodě, jak je možné, že se dá sehnat japonec 450 za 50 000? Tak nějak tuším, že to motor bude mít to nejlepší už za sebou a bude zadýchaný, nicméně, co s ním udělat, aby byl zase ve formě? A taková odhadovaná cena té opravy u nějaké kawy kx 450? Jediný v mém okolí kdo má 4t je známý, co má motorku od nova a je asi 3 roky stará, takže toho se zeptat nemohu na náročnost servisu. A kamarád co má 300 2t 2019 jel na nějakém starém crf 450 a říkal, že ta motorka vůbec nejede. Což si myslím, že by mohlo být tím, že právě ta motorka nezná servis a stála údajně 50 000 a taky možná tím, že je prostě zvyklý na 2t.
Případně koukám třeba na tento inzerát, kde je uvedeno, že je motorka 90 hodin po go motoru a že jede jak má apod., co si o tom myslíte? https://motorky.baz...-kx-f-450-rv2007.php
Ještě doplním, byla by to má první velká motorka, dřív jsem jezdil na 125 4t a potom na 4 kolkách, včetně třeba can-am renegade 800, jinak jsem se i párkrát svezl (po poli, žádné výjezdy, skoky...) na ktm 250 2t, 300 2t apod..
Je mi jasné, že 450 bude na "začátek" dost, ale mám skoro 100 kilo (bez výbavy) a 2 metry, přičemž pořád cvičím, takže váha jde jen a jen nahoru, takže se bojím, aby nějaká 250 nebyla moc málo.
Díky za odpovědi.
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 18:38 | Nahoru | #1
asi mas v tech motorkach docela gulas... enduro ma obvykle TP tzn znacky a muzes s nim za urcitych podminek na silnici.. proto si drzi vyssi cenu proti motokrosovejm motorkam ktery TP nemaji a muzes s nima jen na trat.

starsi japonci jsou levnejsi kvuli dostupnosti dilu nebo treba protoze jde o ne moc povedeny model, pripadne kvuli tomu, ze japonci zhruba do roku 2016 nemeli el.starter... narozdil od KTM.

pokud nejaka CRF450 jela hur nez 300 2t 2019 tak to byl nejakej vrak po smrti.... 450 4t MX motorky jedou obvykle vic nez trikila...

takze mozna by ses mel rozmyslet, co vlastne chces jezdit.... jestli MX na trati nebo enduro (kde?) a jestli k tomu potrebujes znacku...

pak by bylo dobre se nekde svezt, mozna budes prekvapenej jak ta 450 v terenu jede, ja jezdim 20let na litrech po silnici a na mx 450 nedam vic jak pupl plynu a bojim se ji jak cert krize

tyhle ostre motorky maji vysoke provozni naklady, hodne zhruba se pocita, ze kazda motohodina te stoji 1000kc....

generalka motoru - pokud to nedelas sam, nemas znamosti co ti daji material za nakupku atd... proste kdyz to nechas udelat v servisu 30-40tis

pocitej s tim, ze motorka za 80k muze vyzadovat kompletni servis - tlumice cca 6-7tis, prepakovani, loziska v kolech, desky, retezova sada, gumy ... 20k do toho zahuci ani nemrknes

kdybys i nadale trval na tom, ze takovou motorku potrebujes, tak mam na prodej husqvarnu FC450 2014 najeto cca 80mth ... cca 80tis

jeste k inzeratu - evidentne se v tom moc nevyznas - tzn chce to vzit nekoho kdo temhle motorkam rozumi, kroskam, ne ze jezdi leta po silnici... ja treba kouknu, vidim neoriginalni srouby a rikam radeji nebrat - pokud se nekomu nechce dat 70kc za sroub co tam ma byt, jak asi probihal servis tech drahych komponent? ja vim, je to blbej sroub... ale obvykle to docela sedi....



Naposledy editováno 11.10.2021 18:42:36

1 reakcí na tento příspěvek Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 18:40 | Nahoru | #2
Tak vsimni si, ze na inzerci u tech zavodnich endur vsichni pisi, ze to je po GO a ze dodrzuji servis. Zaroven se tu ale od lidi co to jezdi doctes, ze koupi novou, par let pojezdi s minimalnim servisem a pak s minimalni ztratou prodavaji.

To nejak nejde dohromady s temi GO ze?

Kdyz to budes pouzivat jako cestovni enduro, tak je spise zajimave tohle kde s tim chlapek jel z Estonska az do Afriky, nejakych 45.000km najel a cca 1050 motohodin a nedelal nic krome vymen oleje a 2x stelovani ventilu. Coz je super. Kdyz to bude ale fakt v terenu, tak to bude chtit jinou peci.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 18:55 | Nahoru | #3
puffybodie> 90mth od GO u hobiku znamena klidne to, ze na to nikdo 5+ let nesahl (podle doplnku to byval zavodak, takze posledni GO byla nejspis jeste u zavodnika - ti to docela dodrzuji)
ja mam na jedne krosce 80mth (rok 2014) a na druhe 150mth (2013)
ani na jedne neni delane GO, puvodni pist, klika, ojnice, prevodovka - tyhle motory (ktm450 kolem 2013) byly docela bulletproof, neznam snad zadnej do kteryho by to spadlo driv nez po 200mth

Naposledy editováno 11.10.2021 18:56:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 19:10 | Nahoru | #4
assassin> Ta upravena KTM EXC 450 z videa to by se mne neco takoveho libilo, na ty rozmrdane cesty tady, zaroven lehke. Mel jsem si koupit loni tu LC4 no. Dobre mi tak :-/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 19:15 | Nahoru | #5
assassin> Rozdíl mezi mx a enduro znám, jde mi o to, že jsem během měsíce našel pár starších KTM 4t endur na značkách pod 60 000. Tak jsem to zahrnul tak nějak obecně.

Jel jsem na té 450 co má známý, ale právě že je to 3 roky nový stroj, tak jsem nevěděl, zda to mohu porovnat s něčím za 50-80 000. Nicméně, musím potvrdit, jelo to jako kráva.

Ohledně toho, že jela ta 450 hůř než 300, to se mně osobně také moc nezdálo, nicméně to byl kluk, co dostal jen tak od dědy motorkáře na smrtelné posteli, KTMku exc 300 2018/19 a frajer neumí na té motorce nic. A holky, se kterými jezdí už vůbec ne, takže to je důvod proč na tom jel a měl vyjet kopec. On na tom jezdí jako na silniční motorce, prostě nezná ani základy. Je mu 19 a má 45 kilo i s výstrojí.

Rád bych jezdil spíš Enduro, nicméně značku k tomu nepotřebuju, když bude potřeba, tak to hodím na vlek a odvezu za autem. A moje další otázka by právě byla, zda je reálné a není to pro tu motorku spíš horší, když bych jezdil na MX motorce lehké enduro a jaké úpravy by byly případně potřeba, předpokládám že podvozek.

Na ten šroub jsem taky koukal, proto jsem čekal, jestli na to budou mít odborníci stejný názor jako já. A že každý druhý inzerát má v sobě slovní spojení "... po GO" apod. je taky směšné, ale všiml jsem si toho. Takže bych na inzerát, kde majitel nedokáže podložit fakturou nebo dílama, že GO byla asi nereagoval.

Ohledně toho, že motorkám nerozumím. Je to pravda, právě proto se ptám, protože mám kolem sebe jen lidi, co jezdí třeba Erzberg, nebo MX na republikové úrovni a je mi blbý za nimi přijít s takovými triviálními dotazy, tak se ptám raději "anonymně" tady. A právě nemám kolem sebe člověka, co by byl hobbík a měl čas jet se mnou přes půlku republiky pro motorku. Proto jsem se ptal na cenu servisu, kdybych koupil motorku za 50 000 a pro jistotu všechno udělal, aby mi to nekleklo a nevrtal jsem se v tom během těžkých zkoušek ve škole.
Na opravy/úpravy bych měl někoho k ruce, kdo by mi pomohl nebo rovnou celý udělal, takže o to strach nemám. Spíš mě zajímalo co se na těch motorkách právě dělá. Vidlice bych předpokládal

Spíš mě zarazilo to, že 1mth = 1000 korun, není to nějak moc? O_O Já nikdy na MTH nejezdil, takže nevím, kolik je reálné, že bych najel. Ikdyž, předpokládám, že každý co nikdy nekoukal na počet motohodin, tak si myslí, že najede 10 měsíčně Já jak nad tím přemýšlím, tak si prostě myslím, že bych najel 2-4 mth měsíčně, nepočítám zbytečně moc hodin? Jaký máš cca měsíční nájezd a jak často jezdíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 19:18 | Nahoru | #6
puffybodie> Ja ti nevim, na jezdeni po silnici je to za me moc velkej vibrátor. A lc4 uz je zas takovej dost pravek… ja bych na tom asi cestovat nechtel :)

Kamos mel exc500 na kterem jel typek do Španělska na dovolenou … asi 400hod na původni vnitřnosti… a makala ok

(reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 19:34 | Nahoru | #7
Akraprider> ok, takze uplne 'cistej' nejsi

ad servis, jak jsem psal, muze byt ta motorka ok, nebo do ni 20padne hned...

1000kc/hod je dost, ale plus minus to sedi. samo, pokud koupis motorku ktera je jakz takz, 20hod dojezdis a nez se to rozpadne tak sezenes nejakyho nestastnika, tak jsi mel 20hod jen za benzin.... ale dlouhodobeji se do toho prave pocita vse... samo, jsou lidi co na nektere veci kaslou, protoze je jim fuk, ze vidlice nechodi tak jak maji atd...

jinak vidlice se maji delat kazdych cca 20hod (uz jen to dela 150-200 na hodinu), olej se dela cca kazdejch 10hod, jasne, je tam 1litr az litr a pul.. ale zas obvykle nejakej lepsi olej... den na trati udela klidne 15l kanystr benzinu... gumy zmizi relativne rychle + desky.... no a pak je tam zapocitany, ze bys treba po tech 60-80hod mel udelat motor, pokud chces mit 'jistotu' - to je tech 30-40tis....

enduro na krosce jezdit jde - ale je to spis tak, ze enduro slusne na krosce zajede clovek, co uz jezdit umi (kamaradi bezne jezdi enduro, CC zavody na kroskach na bednu.. ale to neni uplne nas level) . upravovat motokrosovou motorku na enduro vyjde draz, nez si koupit funkcni enduro ... navic se to ani nepovede. kroska ma jinej - tvrdsi podvozek, ma i jinak (i mechanicky) naladenej motor, na jemnejsi dodavku vykonu, ma taky uplne jinak poskladanou prevodovku - kroska miva dlouhou jednicku a pak kratke skoky mezi dalsima kvaltama, enduro ma naopak pomalou jednicku a velkej skok 1-2, pomerne velke rozpeti rychlosti. Ja mam treba na SXF450 jen 4kvalty , taky nejsou krosky stavene na nejake mrdani se na miste, tzn minutu se nemuzes vyhrabat z bahna a uz z toho lita voda...

ja najedu 1-2hod za trenink (tzn treba cela sobota na trati) ale jsem na mx tak 10x rocne. mam jednu krosku predelanou na motarda a jezdim vic prave na tom. kdyz jsem mel vic casu tak jsem jezdil kolem 30hod rocne na motardu a 20na mx

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 19:34 | Nahoru | #8
assassin> To je prave to co mne od toho odradilo (konkretne ta LC4), jako jo, slysel jsem o tom, ale nejake jednovalce jsem mel i zkousel vcetne KTM a jsem si rikal ze to nemuze byt tak hrozne. No bylo Zase to melo historii, najeto nejakych 23 tis. (opravdovych), rv. 2003, opravdovou a zdokumentovanou GO s valcem, pistem atd. (protoze explodovala vodni pumpa na dalnici), cena byla slusna. Ale ty vibrace na cestovani to odradilo, ale pri tom jak se nelepsi stav silnic by se to ztratilo uz si ted rikam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 19:47 | Nahoru | #9
puffybodie> chapu, kdo si vyzkousi jak se vodi motorka pod 150kg ... by chtel jezdit na motorce pod 150kg velky zdvihy a kvalitni podvozek je taky plus, ale co mam zkusenost z doby kdy jsem mel z husqvarny motarda na znackach, tak jsem byl dost zklamanej z toho, jak to drnca... on podvozek terenaku je stavenej na urcite rychlosti kterejma se prejizdi nerovnost a kdyz je ta rychlost o 50procent vyssi nez na co to bylo konstruovane, tak to prekvapive drnca ikdyz by clovek cekal opak.

myslim, ze dobre oservisovanej podovzek - pripadne upravenej na hmotnost jezdce u silnicni motorky funguje na rozbite okresce lip, idealne na strojich s vetsim zdvihem - afrika, XR od bmw, tracer apod....

Naposledy editováno 11.10.2021 19:48:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 19:56 | Nahoru | #10
assassin> Tak nemuzu vsechno porovnavat s Opici, s tou se o vikendu treba na cyklostezkach jezdilo paradne To bych nevybral nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 19:58 | Nahoru | #11
puffybodie> tak na tom jsem jeste nejel

(reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 20:01 | Nahoru | #12
assassin> Mas sanci pristi rok, se zase bude prodavat, tentokrat s 5 stupnovou prevodovkou. Kdo chce, toho nechavam posedet na cestach nebo i svezt kdyz to umi heh

2 reakcí na tento příspěvek Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 21:17 | Nahoru | #13
Čau, assassin, ako si písal o tých prevodovkách enduro a cross, ja som zas čítal na internete, že u enduro a cross sa vôbec nemá používať jednotka. Že tá sa používa, len keď vyliezaš na vlek. Že ani pri závodoch nemáš štartovať s jednotkou. Že sa zbytočne stráca pri radení.

No, k téme, Akraprider, keď si chceš kúpiť motorku a máš kamošov čo jazdia, tak ju kúp od toho čo ho poznáš, nie nejaký cudzí vrak čo v ňom bude plno nepríjemných, ale , že fakt nepríjemných prekvapení. Písal si, že sa nechceš pýtať citujem, že to to pripadá blbý sa pýtať triviálne veci. U nás , teda býval som na východe, a tam sa hovorieva: kto sa hanbí má prázdne gamby. Gamby=pery-ústa. Poraď sa s kamošmi , lebo kúpiš nejakú pixlovinu a budeš až potom každému na smiech. Ten vergeľ, nie, že ti bude línej ono sa to rozpadne a budeš v riti. V riti. A to hlboko . budeš do toho strkať prachy a .....Tak sa vykašli na celé fórum a ako som už tu jednému písal, kúp motorku od kamošov čo jazdia, poradia ti, ja stále hovorím: som hlúpy, pýtam sa niečo sa dozviem a naučím. Debil sa nepýta a preto ostáva debilom večne. Debil je taký sprostý, že ani o tom nevie aký je hlúpy. Ináč nakopávať motorku s tým kick, tiež nie je žiadna sranda a treba sa to naučiť. a keď si fajn poničený niekde v prdeli a ešte po páde , ledva žiješ celý od blata , starý vergeľ karburátorový , ešte ti z plavákovky vytečie benzín, no nakopávaj tú starú zdechlinu, sa poserieš. Radím zožeň groše a kúp striekačku zo štartérom. Z nejakej starej zombie už neurobíš nič. Furt sa ti niečo rozpadne. Viem, tie vergle som opravoval. Radšej to kúp od závodníka čo poznáš, lebo ešte horšie ako opotrebenie sú zásahy českých slovenských a talianskych kutilov . Keby som nemal sivú hlavu, tak by som pri tom osivel.
Ešte ma teraz napadlo, keď máš kamarátov , výstroj máš? Handry čižmy chrániče rukavice prilbu? Pozháňať handry + výstroj a povoziť sa na požičanom stroji. Ináč 450 je zbytočne silná ja ju mám tiež, lebo som kúpil starú a práve sa to vyskytlo a bolo to po ruke. Mne sa osobne páčili staré 2T Gass Gass 250 s mechanickou príverou, ale to už sú fakt staré vrany, akurát pre mňa
No kúpa endura, crosky aj v mladšom veku je finančná pohroma Potvora moja žena, hnusoba si píše, čo som do toho nastrkal a to sa mi to nejak zvlášť nepokazilo. Servisujem si to sám, lebo to viem. Keď ju naseriem tak mi tie vyhodené prachy stále obíja o hlavu. Ona má všetky položky pospisované, oleje filtre guferá ložiská.
To s tým požičiavaním ma napadlo, lebo to robí jeden maník čo teraz prišiel k nám do práce. Jeho bratranci vlastnia trať v Gbelcoch tam sa jazdí európa a motorku si požičiava od nich . Mám si ísť tam zajazdiť, teda, keď sa neozvem o pár týždňoch tak budete tu vedieť, že je po mne. Už teraz som dosratý, a dostal som z toho aj zlatú žilu, čiže hemoroidy. Idem si dať čípok do zadku.

Tak ti držím palce pri výbere a kúpe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 21:22 | Nahoru | #14
krokoš> na enduru pri beznem jezdeni jo, je tam na naky trial sekce...
na mx spis ne... kdyz jsem mel jeste na motardech tu 4kvaltovou SXF450 tak na jednicku to jelo 80, na 4ku 130 ... pri rozjizdeni na dvojku bych spalil spojku ale krom rozjezdu uz tam 1 davam malokdy...

(reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 21:39 | Nahoru | #15
assassin> čau, na mojej ,huske mám na dvojke v cca 75 km/hod obmedzovač. Ten je nastavený na 7000 ot/min. Ono to záleží asi od modelu. Ja som tie múdra vyčítal tu na nete aj videá školy jazdy na croske. Za mojej éry som napríklad používal spojku len pri štarte, ináč všetky kvalty som tam sral na tvrdo hore aj dole. Spojku som mal suchú. Teraz to zas mačkám pri každej zátačke a pracujem so spojkou pri výjazdoch zo zátačky.

Akraprider, ako som to čítal tak takto presne ako teraz ty pred 40 timi rokmi ako prvák na VŠT Košice som jazdil motokros za Chemlon Humenné. Keď som po skúšobnom, cez skúšobné som ani netrénoval, len som rovno šiel na závod, to bola doslova hrôza, preklial som celý motokros aj moju hlúpu hlavu, nevládal som to vôbec dojazdiť, nie, že pretekať len sa domotkať do cieľu bol problém. No vyjazdil som II. výkonnostnú triedu ako druhý z celého klubu. ten prvý bol dobrý aj stál aj na bedni sem tam , ja som zas nazbieral body, lebo som sa stále domotkal do cieľa, mal som vlastnú mašinu a som si ju šetril. Ostatný mali klubové tak ich rozmlátili furt.

(reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 22:44 | Nahoru | #16
krokoš> Koupil bych motorku od známého, co jezdí, kdyby ji nějaký chtěl prodat. Mají tak vymazlené stroje, že 1. bych se nedoplatil a 2. bych to neuservisoval. Známý co má rm 450, tak ta je 2017 a nechce se jí vzdát, druhý známý má exc 300 2t asi 2020, ale na prvním závodě se mu vysypal motor: https://ctrlv.cz/6pUR takže má teď stejně poskládanou moto jako Jarvis a to pochybuji, že by mi chtěl prodat.

To půjčení motorky je dobrý nápad, již jsem takhle měl půjčenou ktmku 300 na pár místech, co měl známý než si koupil novější, jenže to byla stříkačka a na tu já prostě peníze nemám, to je úplně jiná liga. Ale s tím co teď mají, kdy se k tomu chovají co nejlépe umí, se bojím si to půjčit, protože ta Suzuka ještě ani jednou neležela a ta KTMka, na tom prostě nechci ohnout koleno :D. A ten 45kg chudák má též exc 300, ale jezdí na něm už 160mth i bez výměny oleje, protože je to prostě blb z bohaté rodiny a má to jako spotřebku, takže se bojím se s tím svézt, zákon schválnosti je svině a zrovna mně by se motor kousl.

Moc rád bych šel do něčeho slabšího jako je právě třeba 250 4t 250 2t apod, ale ty motorky nejsou a když jsou, tak jsou dražší. A nevím jestli bych si pomohl ohledně ceny dílů případně stavu moto. Třeba jsem koukal, tuším právě zde na motorkářích, na inzerát na husqvarnu 310, ale tam se bojím toho, že to není rozšířená motorka a díly se na to budou shánět hůř. Měl jsem právě italskou 125 a díly na to nebyly krom Itálie nikde.

Nicméně, jediný motor 4t který jsem měl rozebraný byl ten 125 a bylo to pár let zpět, takže si to už taky nepamatuju a navíc se tam jen měnily pístní kroužky, takže taky netuším, jak ten motor funguje a co se musí měnit jak často. Předpokládám, že u motorky za pár desítek tisíc bych musel vyměnit kompletní ložiska, píst, ventily a jak je to s válcem? Dělá se nikasil jako u 2t? Nebo to se dělá jen u velkých silniček? Protože jsem to někde slyšel, ale nejsem si jistý, protože v MX komunitě to rozhodně nebylo.

Bohužel jsem měl ježdění zakázané lékaři, kvůli vážným zdravotním problémům, když jsem se po letech vyléčil tak se mi objevil volný ramenný kloub, takže další blok od ježdění, teď posiluju, je to lepší a chtěl bych zase do stupaček, obzvlášť kvůli maturitě, kterou mám po 2 letech sezení doma asi nejtěžší ze všech ročníků, co zažili a zažijí Covid, protože nebude nijak upravená ani nestihneme dohnat látku. Každý týden 7 testů, takže jsem si chtěl pročistit hlavu alespoň ve stupačkách.

Potom chci na vysokou, takže na ježdění stejně nebude tolik času, navíc rozjíždím podnikání a zatím to vypadá dobře, takže bych potom možná mohl koupit nějakou lepší motorku. Z toho vyplývá, že bych měl motorku maximálně na rok, proto koukám po něčem za pár desítek tisíc, protože ostatní peníze vrážím do podnikání plus nechci ztratit velké finance na motorce na půl roku/rok.

Jak psal assassin "20hod dojezdis a nez se to rozpadne tak sezenes nejakyho nestastnika" možná zkusím tuto cestu. Právě teď jsem v jednom kole ze školy a nemám ani čas něco shánět, profesoři jedou o sto šest, než se škola zavře znovu, počítám, že bych někdy v listopadu nebo před Vánoci něco sháněl, tak si do té doby zjistím, po čem jít u jeté mx motorky, abych úplně nenaletěl, protože opravdu pochybuji, že by někdo kdo tomu rozumí a koho znám, měl čas jet se mnou třeba i přes půl republiky...

Původně jsem do toho chtěl jít hned, ale když mě tu od toho tak přemlouváte, tak to raději přesunu na dobu, kdy bude víc času, abych se pořádně připravil než někam pojedu. Hlavu budu potřebovat pročistit hlavně po Vánocích, do té doby to nějak doklepu.

1 reakcí na tento příspěvek Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 22:59 | Nahoru | #17
Tak jestli prijdes na to, ze potrebujes mx tak muzes zkusit stesti s tou moji jen jeste nemam fotky na velkejch kolech, tak si to musis predstavit technicky stav je myslim ok, chtel jsem na ni jet minimalne jeste pristi sezonu, ale naskytla se vyhodna koupe novějsi motorky.



Naposledy editováno 11.10.2021 23:00:32

(reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 23:16 | Nahoru | #18

assassin píše:
jeste k inzeratu - evidentne se v tom moc nevyznas - tzn chce to vzit nekoho kdo temhle motorkam rozumi, kroskam, ne ze jezdi leta po silnici... ja treba kouknu, vidim neoriginalni srouby a rikam radeji nebrat - pokud se nekomu nechce dat 70kc za sroub co tam ma byt, jak asi probihal servis tech drahych komponent? ja vim, je to blbej sroub... ale obvykle to docela sedi....



Tady musím silně nesouhlasit, jasně, kdybych dělat kompletní rozborku, tak si pořídím sadu spojovacího materiálu, ale když si jdu na motorce něco udělat vždy třeba hodinu po práci, mám rozdělané třeba 3, dělám to třeba 2 měsíce, přeci se nebudu babrat s tím, abych tam měl stejné šrouby. Jediné co si hlídám je, abych používal jen to, co zase rozdělám se svou polní sadou nářadí, a až na výjimky je všechno ostatní vcelku jedno, když náhodou nějaký šroub nemůžu déle než 2 minuty najít, napíšu si ho a další den si odskočím z práce do železářství, tam dostanu hlavu, stoupání, materiál, délku přesně jakou chci a nemusím ztrácet čas hledáním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

11.10.2021 v 23:31 | Nahoru | #19
assassin> chvátáš na prodej? Do kdy by ses jí chtěl zbavit?

1 reakcí na tento příspěvek Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 10:42 | Nahoru | #20
Motorka není ideální na pročištění hlavy. Na motorku radši nasedat s hlavou čistou a soustředěnou.
Když se chceš provětrat, sedni radši na kolo a vyjeď kopec.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 11:48 | Nahoru | #21

Akraprider píše: assassin> chvátáš na prodej? Do kdy by ses jí chtěl zbavit?



asi nijak zasadne nespecham, hlavne protoze nemam cas... takze jsem to jeste nedal ani do inzerce. musim jeste preskladat zpet podvozek ze SM na MX...

kazdopadne si nemyslim, ze 450 je uplne top naradi na zacatek (prestoze ja na 450 uz asi 3roky zacinam ) a na louku/do lesa se to nehodi vubec... to fakt radeji enduro.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 12:53 | Nahoru | #22
assassin> Tak ti mockrát děkuju, zase jdu koukat do inzerce.

1 reakcí na tento příspěvek Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 12:59 | Nahoru | #23
Tohle sem jednou viděl parkovat před prací, to je dobrá úchylárna. Regulérně sem tenkrát přemýšlel, jestli to pořídit na ježdění kolem komína.

https://www.motorkar...rxv-550-1692567.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 13:36 | Nahoru | #24
PetrL3> potrebujes enduro jo? RXV je dobra zajimavost, ale riskantni pocin... nema povest spolehliveho stroje + je tam vse 2x

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 14:11 | Nahoru | #25
assassin> No právě, trochu asi past. Tak víš jak, na enduru sem vyrostl, byl sem k tomu veden starším bratrancem. Ten už k tomu teď vede svýho syna, teď byl třetí v enduro Strážovice.

Já nikdy neměl závodní ambice. Jen to mám hrozně rád. Tenkrát nebylo nic, motorky neskutečně drahý, jezdilo se na homecrossech...
Furt mě to trošku drží, rozum říká ser na to, srdce říká "po zadním"...

Právě mi přišla zpráva, že ECU dorazila do pepoš-moto

(reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 14:17 | Nahoru | #26
PetrL3> ja se k enduru taky vratim... az bude na trhu trochu dotazenejsi elektricka motorka... ktm e-xc je mala a nema spojku....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 15:06 | Nahoru | #27
assassin> Taky si myslím, že na louku nebo pole to není ideál, právě proto jsem se ptal na předělání podvozku na enduro, protože si nechci koupit 16 let starou enduro motorku za cenu 8 let staré mx motorky, už jen kvůli shánění dílů. Ta enduro 125 co jsem měl byla 12 let stará itálie a díly se na to prostě sehnat nedaly, přitom to mělo i yamaha ybr 125 motor, takže celkem častý, ale potřeboval jsem zadní blatník a jen ten stál tehdy 5 000 a jen prvovýroba z Itálie. Na ty mx motorky se tu toho prostě prodává víc a to mě celkem táhne.

To samé si myslím právě i o tom výkonu, taky mi to přijde moc, ale jsou na to prostě víc díly a jsou samotné motorky levnější a novější, než ty s menším obsahem.
A když vím, že známý co jezdí 450 suzu, tak začínal stejně jako já na stejných 4kolkách a pak si koupil 450 a nedělá mu to problém, tak právě nevím. A to jezdí pořád 80% enduro, protože tu má dostupnější místa, kde jezdit, oproti MX. A další věc, proč v tom nevidím takový problém, tak jak jsem psal v úvodním příspěvku, kamarád co jezdí s nějakou holkou, tak ta jezdila na pitbiku a pak si koupila CRF 450 cca 2008 a taky to zvládá, a to je to holka. A jezdí 100% enduro.

Ještě o tom popřemýšlím a uvidím, možná nacpu raději všechny peníze do firmy, ať to roste rychleji a potom z toho, co to vynese si koupím rovnou něco novějšího a lepšího, přímo pro mé potřeby. Jen jsem si chtěl vyčistit hlavu a vím, že vždy když jsem sedal na motorku, tak jsem měl hlavu prázdnou.

(reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 15:09 | Nahoru | #28
Kohlstein> Já právě vždy když lezl na moto, tak jsem měl prázdnou hlavu a oddechl jsem si na chvíli od všech starostí. Když jsem dřív na moto vlezl v sobotu, tak jsem měl celý víkend čistou hlavu a stres nechal někde na cestě. Což by se mi hodilo i teď. Někteří od nás řeší zkoušky trávou nebo perníkem, čemuž se rád vyhnu, raději se zrakvím na motorce, než s brčkem v nose.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 15:18 | Nahoru | #29
Akraprider> Podvozek by upravit sel .. ale s motorem to bude horsi, ma to jinou prevodovku a je tam mensi setrvak, ta motorka jde lip do otacek, ale zase ma ten motor malou setrvacnost - kdyz se rozjizdis tak staci vic pustit spojku a ten motor zadusis a zdechne… ja kdyz na tom jezdil enduro tak si starter uzil .. v narocnem terenu jsem startoval 20x za 5min (ne primo tahle motorka, s touhle jsem v terenu nebyl, mam jeste 2013 sxf450 - tu si nechavam)

Jak jsem psal, jestli chces jezdit enduro, kup enduro. Myslenka na to, ze usetris kdyz koupis levnejsi mx a predelas neni moc realna

U crf zalezi na konkretnim modelu … R na konci je kroska, delalo se i enduro s X na konci a pak existuje i "tupa" verze - crf450L

Nevim jak daleko to mas do prahy, ale muzem se domluvit i na svezeni … vezmu na trat obe motorky a muzes si to zkusit.
Ja jsem si tim vsim co pises prosel, pocital jsem a zkousel usetrit… ve finale je celkem fuk, jestli je to motorka za 60 nebo za kilo… v tech celkovejch nakladech jsou to drobny. servis, vozejk, vybaveni - chranice, helma, dobry boty a jsi tam za 30 ani nemrknes (jen ortezy 10k, dobry boty to same) ono kdyz pak kvuli zraneni kterymu slo predejit nemuzes mesic makat a utece ti treba 40tis …

Naposledy editováno 12.10.2021 15:34:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky

12.10.2021 v 15:33 | Nahoru | #30
assassin> Pak bude tvoje bývalka za pár dní v inzerci znova, s dovětkem: Prodávám, silná je dost, zlomila mi nohu.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dakar 2021 [1 ... 8, 9] KTM 450 Rally, Yamaha WR 450F Rally, Honda CRF450L Kohlstein 262 9.10.2021 v 21:07 Kohlstein
Tlakování přední vidlice Kawasaki k... Kawasaki KX 450F toli07 20 22.9.2021 v 15:00 toli07
Palivová mapa Suzuki RM-Z450 TDM851 2 28.7.2021 v 20:20 TDM851
suzuki RMZ 450 2016 nestartuje Suzuki RM-Z450 RagerSVK 0 21.7.2021 v 21:44 RagerSVK
Seřízení karburátoru kx450f Kawasaki KX 450, Kawasaki KX 450F YZ_85 6 10.7.2021 v 20:15 kakasek

TOPlist