2 reakcí na tento příspěvek Malá motorka pro velkého člověka
... Co Jawku 125 Travel?
Nebudu tu zase po miliontý s nikým polemizovat, jestli je to křáp nebo ne, mám své zkušensti, autoškoly mají své zkušenosti a ty motorky celkem drží. Koupit se dají do 20 tis. za pěkný kousek a servisovat se dají také za pár kaček... a co lépe, doma a kladivem (chudák motorka ). Z hlediska výroby je to tak, že se začala vyrábět někdy kolem roku 98 a s nějakýma obměnama vydržela ve výrobě do roku 2016, kdy skončila homologace... takže lze vybírat i z ročníků.
Nicméně proč jí doporučuji... ona je to totiž prakticky velká třinda s malým motorem, protože celý ten podvozek (kvůli unifikaci povrchových panelů a dalších dílů) je právě z dvoutakta, kromě menšího zadního kola (16" - původem J 125 Chopper). Nicméně na dvácu je to prostě velká motorka a má i takové přednosti, jako třeba nádrž na 17 litrů nebo slušný podsedadlový prostor, což nemá snad žádná jiná dváca. A ve výbavě může mít i zadní nosič či boční, což také není pro dvacky obvyklé.
Tj. za mě bych přidal do výběru i Jawku, protože parametry splňuje.
Howgh... a teď mě kamenujte !
Sofía píše: A já přihodím kanystr s benzínem do ohně ...
... Co Jawku 125 Travel?
Nebudu tu zase po miliontý s nikým polemizovat, jestli je to křáp nebo ne, mám své zkušensti, autoškoly mají své zkušenosti a ty motorky celkem drží. Koupit se dají do 20 tis. za pěkný kousek a servisovat se dají také za pár kaček... a co lépe, doma a kladivem (chudák motorka ). Z hlediska výroby je to tak, že se začala vyrábět někdy kolem roku 98 a s nějakýma obměnama vydržela ve výrobě do roku 2016, kdy skončila homologace... takže lze vybírat i z ročníků.
Nicméně proč jí doporučuji... ona je to totiž prakticky velká třinda s malým motorem, protože celý ten podvozek (kvůli unifikaci povrchových panelů a dalších dílů) je právě z dvoutakta, kromě menšího zadního kola (16" - původem J 125 Chopper). Nicméně na dvácu je to prostě velká motorka a má i takové přednosti, jako třeba nádrž na 17 litrů nebo slušný podsedadlový prostor, což nemá snad žádná jiná dváca. A ve výbavě může mít i zadní nosič či boční, což také není pro dvacky obvyklé.
Tj. za mě bych přidal do výběru i Jawku, protože parametry splňuje.
Howgh... a teď mě kamenujte !
Proč?
Pokud má synátor do padesáti kilo a mamka se o něj bojí a chce aby se v tom víc hrabal než jezdil, je to ideální volba