mám dotaz ohledně zajištění matic na šroubech rozety. Vyměňuji komplet řetězovku - jedná se ještě o původní - originální - sadu. Dost hodně jsem se natrápil s povolováním matic na šroubech. Jednu matici jsem musel ubrousit. Všechny matice jsou povolováním poškozeny, budu je měnit.Při kontrole šroubů jsem zjistil, že byly zajištěny bílým loctitem (nebo něčím obdobným co používá Honda).
Můj dotaz je - zajišťujete nějak matice při výměně rozety? Vím, že další výměna rozety bude za dalších cca 26 tis. km. Ale ta představa boje mne neláká. navic teď za nové matice vysolím kolem 700 Kč.
Jenom tak mimochodem - ze zvědavosti jsem na sebe položil původní a novou rozetu a původní a nové primární kolečko. Chtěl jsem vidět jak moc jsou zuby natažené nebo jinak poznamenané provozem. "Bohužel" jsem nic nenašel. Čekal jsem, že uvidím nějaké anomálie, ale nic ...
Díky. Petr
1 reakcí na tento příspěvek Výměna rozety
Řetězová kola vydrží hodně, nejvíce je zkurví vytahaný řetěz.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | Včera v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |