Na motorce jsem nováček a z automobilu jsem zvyklý u benzínu jezdit tak 2,5 - 3 tisíce. Ale na motorce mi přijde že motor netáhne, že začíná až tak kolem 5, 6 tisíc... Nevím ale jestli to není moc jak z hlediska spotřeby tak hlavně aby to motor neničilo.
Jedná se o malou motorku 125, jednoválec. Navíc ji mám teď úplně novou a teprve ji mám 400 km zajíždět podle prodejce tak možná i s tím jestli se názor na otáčky nějak mění a ohledem na novy motor?
Díky předem za názory
1 reakcí na tento příspěvek Optimální otáčky motoru 125
Naposledy editováno 07.05.2019 11:30:04
Jinak 125 zdar ! ...nejlepší stroj co sem měl člověk může točit otáčky jak blázen, hrát si na závodníka (bezpečně) a přitom neporušuje předpisy
PS: a na spotřebu se vykašli, jestli máš stříkačku tak se před 3,5/100km nikdy nedostaneš ...je to až směšný, jak se s tím jezdí skoro zadarmo
Jinak ještě dodávám, uričtě projeď manuál ...nevím přesně ale je dost možný, že výměna oleje bude dřív než normálně, kvůli nějakejm kouskům co se při zajíždění do oleje můžou uvolnit (ale to jen vařím z vody, nikdy sem stroj sám nezajížděl)
Naposledy editováno 07.05.2019 12:09:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Optimální otáčky motoru 125
Kohlstein píše: dave-lister> Pět až sedm je v pohodě tak na půllitru. To by musela být nějaká velká nepříjemnost, aby mě to donutilo jít na stopětadvacítce pod osm tisíc!
Tak, tak, opravoval som raz toho malého varana, potom som to skúšal a skoro som z toho spadol, keď som kukol na budík, hahaha, točilo to ako elektromotor, ale pekne to šlo tichúčko a točky . Pre FORET napíš najprv čo si kúpil za zázrak, keď to máš nové, tak máš popísané v papieroch čo a ako. Zábeh u niektorých motiek je veľmi čudný. Chlapík v práci kúpil fungľovku Kawu 600 a vraj do 800 km max otáčky 4000 ot/min. Normálne ho zastavili už tri krát policajti, že čo tak slimačo jazdí. Minimálne otáčky u tých strojov sú 3000 a max 4000 , no som čumel, keď som to počul. Po zábehu 16 000 ot/min
Na 7.5tis se dá vrčet celej den a motor je Ok
Při tom zájezdu prostě podle manuálu, prvních 500km je zpravidla nejpřísnějších (třeba do 6 tis. a max. na půl plynu)