cfmoto_cerven




Téma: Crosstourer nebo novy Versys 1000
Zdar chlapi, vracim se k motorkareni po mensi pauze a jakozto vyzralejsi jedinec sem se rozhodl poridit si velky, silny silnicni cestovni enduro, tj. vykonny a pohodlny jezdeni ve dvou i na delsi vylety je priorita. Masina musi prave mit hlavne dost vykonu a pohodli pro jezdeni se spolujezdkyni , proto vyrazuju z vyberu ruzny osmistovky, ale i jako single si chci jeste obcas uzit co nejvetsi zatah i pocit z rychlosti . Jo a stroj musi bejt dobrej pomer cena/vykon a musi se mne libit. Takze vyradil jsem z vyberu postupne: KTM 1290, motor se zda mnam mnam, ale z toho designu bych se proste zblil. BMW GS mne prijde neadekvatne predrazeny, takze taky mimo . Ducati Multistrada vypada lip, motorove nevim vubec, co cekat, ale cenove je taky mimo misu a navic mam despekt k Italum, sorry. Triumph 1200 vypada super, ale spolehlivost a problemy s motory a jinymi aspekty kvality (uniky oleje, praskliny, zkusenost z meho okoli + viz. i rozborky Motrorradu) je pro me stopka . Yamaha ma sice peknou Tenere, ale je uz starsi, motor je slabsi proti konkurenci a je na me uz vic enduro. V Strom od Suzy je pro me taky slabej a hnusnej. Takze nakonec mne vychazi jako nejspravnejsi volba Crosstourer 1200 a nebo novy Versys 1000. Muj dotazek, porovnaval jste nekdo uz obe masiny? Jaky jste meli dojmy? Jasne, uz si domlouvam jizdy, ale nez bude teplo, napadlo me, ze jeste pokecam


Naposledy editováno 25.04.2019 11:04:16
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Crosstourer nebo novy Versys 1000

29.4.2019 v 13:32 | Nahoru | #61
foxdive> Tak si skús porovnať Versysa s Multistradou a potom uvidíš, ktorý viac ťahá odspodu. Hlavný argument pre menejvalec je, že viac valcov viac váži a keď chceš niečo robiť v teréne, tak je celkom dobré tú váhu zhodiť.

Konieckoncov si to v #57 napísal sám.

Crosstourer nebo novy Versys 1000

29.4.2019 v 13:54 | Nahoru | #62
Metric: Tak jasně,že je Multistrada úplně někde jinde než Versys,160 oproti asi 125HP,ale taky trochu jiná cenovka a nákladnější servis. Multoška byla můj favorit,ale motárdovej posaz(řidítka blízko tělu) mě neoslovil. Kamarád jí má a chrochtá si blahem.

Pro Nanospeeda je to těžký,každy tu obhajuje to své. Pokud se nesveze na motocyklech s různou konfiguraci válců,tak je to stejně pro něj jenom debata v akademické rovině.

(reakce na) Crosstourer nebo novy Versys 1000

29.4.2019 v 15:07 | Nahoru | #63

Metric píše: foxdive> Tak si skús porovnať Versysa s Multistradou a potom uvidíš, ktorý viac ťahá odspodu. Hlavný argument pre menejvalec je, že viac valcov viac váži a keď chceš niečo robiť v teréne, tak je celkom dobré tú váhu zhodiť.

Konieckoncov si to v #57 napísal sám.


Tím zvednout přední kolo do vzduchu sem ale myslel plynem na zadní, tos mě nepochopil
A pochybuju že je hlavní argument že víc válců víc váží ty zvednes plynem čtyřválec na zadní když jedeš treba 4-6 tis otáček?

Crosstourer nebo novy Versys 1000

29.4.2019 v 18:30 | Nahoru | #64
Pochopiteľne som porovnával výkon v dolnej časti spektra, Foxdive to pochopil.

Multistrada na to, aká je to výkonná mašina (33% proti Versysu), sa do 4 tisíc viac triasla, než ťahala, Versys šiel na zadné bez spojky tuším okolo 5-6 tisíc. Viem, že 5 je viac ako 4, ale Versys mi neprišiel ako práve vrchový motor. Dosť sa podobal 800 Tigrovi, na ktorom jazdím, okrem voľnobehu slušne ide v celom rozsahu spektra, hore je toho o špetku viac.

Medzi dvojvalcami sú väčšie rozdiely, BMW R a V-Strom (Afriku som ešte neskúšal) sú na voľnobehu lepšie, ale nemám pocit, že by každý bol taký.

Možno časom zmúdriem a prídem na to, že má pravdu Foxdive, ale takto to vidím teraz.

Crosstourer nebo novy Versys 1000

29.4.2019 v 18:53 | Nahoru | #65
Já sem právě dal tigera 800 po chvíli pryč, nějak mě vadilo že neměl vůbec snahu se zvednout třeba přes chodník, koleje atp , ani 955 to neumí, ale jako průběh měl hodně pěkný od dvou tis šel krásně bez skubani nebo nějakého protestu samozřejmě bez nějakého mohutného zrychlení to bylo až vrsku tam letěl dobře

1 reakcí na tento příspěvek Crosstourer nebo novy Versys 1000

2.5.2019 v 08:28 | Nahoru | #66
Pro foxdive,pro mne mají zase dvouválce handicap jako prase,malý rozsah využitelných otáček proti 4válu,klepou se,pod 3000 mlátěj řetězem o kyvku(zvlášť MTS je v tom fakt dobrá)do 5000 táhne normálně pak hrrr a za vteřinu je tam všechno a musíš řadit(KTM 1290)samozvedání na 3 nebo 4, to fakt chceš v Albánii na šotolině v horách s baťůžkem a kuframa a tvý porovnání MTS s Versysem je docela podpásovka,4vál. konkurent pro MTS je BMW S 1000 XR a to si s ní vytře a pár dat z testování Motorradu co jak jede.0-100km/hVer.3,5s,MTS 3,3s,BMW3,2s,0-140km/hVer.5,5s,MTS5,2s,BMW4,8s,0-200km/hVer.12,4s,MTS10,1s,BMW8,6s,pružné zrychlení60-100km/h Ver.3,7s,MTS4,1s,BMW3,3s,100-140km/hVer.4,0s,MTS 4,3s,BMW3,3s,140-180km/hVer.5,6s,MTS4,9s,BMW3,5s.Součet pružného zrychlení Versyse 13,3s a Multistrady 13,3s.A dvouválec nebejvá zrovna lehčí než 4vál.Versys 238kg,MTS 234kg,BMW 228kg měřeno Motorradem s plnou nádrží.Jinak měli na test KTM 1290 A do 50.000 km je to stálo na opravách nad servisní věci cca 42 000Kč(Klakson,snímač teploty oleje,výměna chladiče,přetržený řetěz,výměna bočního stojanu,výměna zadního ložiska.....)klid MTS to měla za cca45.000K(záleží na kurzu koruny)Versyse jsem tam nenašel.

Crosstourer nebo novy Versys 1000

2.5.2019 v 09:04 | Nahoru | #67
No vidíš pro tebe dvouvalec handicap pro mě čtyřválec, ještě že si můžeme vybrat
Já sem mts nesrovnal to byl někdo jiný
Že se ti zvedala 1290 je ale chyba žes neměl preple na 100 koní offroad

Crosstourer nebo novy Versys 1000

2.5.2019 v 09:26 | Nahoru | #68
Abyste se neporvali. Predstavte si, ze jsou lide, kteri by tech tisic i vic kubiku chteli v jednovalci :)

Crosstourer nebo novy Versys 1000

2.5.2019 v 09:35 | Nahoru | #69
Já se nervu, mě je to jedno
Jo to bych taky zkusil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Crosstourer nebo novy Versys 1000

2.5.2019 v 09:57 | Nahoru | #70

karl100 píše: Pro foxdive,pro mne mají zase dvouválce handicap jako prase,malý rozsah využitelných otáček proti 4válu,klepou se,pod 3000 mlátěj řetězem o kyvku(zvlášť MTS je v tom fakt dobrá)do 5000 táhne normálně pak hrrr a za vteřinu je tam všechno a musíš řadit(KTM 1290)samozvedání na 3 nebo 4, to fakt chceš v Albánii na šotolině v horách s baťůžkem a kuframa a tvý porovnání MTS s Versysem je docela podpásovka,4vál. konkurent pro MTS je BMW S 1000 XR a to si s ní vytře a pár dat z testování Motorradu co jak jede.

0-100km/hVer.3,5s,MTS 3,3s,BMW3,2s,
0-140km/hVer.5,5s,MTS5,2s,BMW4,8s,
0-200km/hVer.12,4s,MTS10,1s,BMW8,6s,

pružné zrychlení
60-100km/h Ver.3,7s,MTS4,1s,BMW3,3s,
100-140km/hVer.4,0s,MTS 4,3s,BMW3,3s,
140-180km/hVer.5,6s,MTS4,9s,BMW3,5s.

Součet pružného zrychlení Versyse 13,3s a Multistrady 13,3s.A dvouválec nebejvá zrovna lehčí než 4vál.Versys 238kg,MTS 234kg,BMW 228kg měřeno Motorradem s plnou nádrží.Jinak měli na test KTM 1290 A do 50.000 km je to stálo na opravách nad servisní věci cca 42 000Kč(Klakson,snímač teploty oleje,výměna chladiče,přetržený řetěz,výměna bočního stojanu,výměna zadního ložiska.....)klid MTS to měla za cca45.000K(záleží na kurzu koruny)Versyse jsem tam nenašel.



Ja se nechci nahdrkovat, ale jednu vec nechapu... dle tveho infa ma Versys...

0-100 za 3,5 s
0-140 za 5,5 s
100-140 za 4,0 s

pokud ma tedy 100-140 za 4 sekundy a 0-140 za 5,5 sekundy, pak by mel dat 0-100 za 1,5 sekundy... Nejak mi ty zrychleni nesedi. To pruzne zrychleni je na nejaky konkretni kvalt, nebo jak?

Crosstourer nebo novy Versys 1000

2.5.2019 v 10:58 | Nahoru | #71
Multistradu a Versys som uviedol ako príklad, že MTS je celkovo silnejšia a je to dvojvalec, ktorý by podľa tu dostupných informácií mal byť dole silnejší, napriek tomu (podľa môjho názoru) je v nízkych otáčkach lepší Versys.

Výkon dole sa hodí, keď napr. stojíš pred nejakým schodom a potrebuješ to vyhodiť naňho, ak správne chápem Foxdiva, je to lepšie, než ak musíš roztočiť motor na plné gule a spojku presne na desatinu milimetra, aby si to nadvihol, no nezahodil.

Motorrad udáva pružné zrýchlenie s konkrétnym kvaltom, áno. Len si nepamätám, ktorý to je.

(reakce na) Crosstourer nebo novy Versys 1000

2.5.2019 v 11:08 | Nahoru | #72
goes> Pri 0-100 km/h a 0-140 km/h jede motor na jednicku az nekam k omezovaci, kdy preradi na dvojku, opet k omezovaci, trojka a tak dal. U techto velkych motoru mas 140 na vytocenou dvojku nebo trojku, takze motor pracuje hlavne v oblasti nejvestsiho vykonu.

U pruzneho zrychleni tam je zarazeny (vetsinou) nejvyssi kvalt, takze zrychlujes treba na sestku treba jen ze 3 tisic otacek k sesti.

Naposledy editováno 02.05.2019 11:10:00
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MotoKovocz zkusenosti Kawasaki Versys 1000 Prim 0 1.7.2019 v 15:27 Prim
Upozornění,rakouské (passa)-provoz Kawasaki Versys 1000 31081 11 2.6.2019 v 18:00 ZdeněkS
Crosstourer dct neřadi Honda VFR 1200X Crosstourer Miras666 11 23.5.2019 v 12:08 KubaLC8
Nova Kawasaki - kde je na Morave ne... Kawasaki Versys 1000 Nanospeed1 13 8.5.2019 v 20:15 Gugulek
Serizeni svetel Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 goes 13 17.4.2019 v 08:32 goes

TOPlist