globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Crosstourer nebo novy Versys 1000
Zdar chlapi, vracim se k motorkareni po mensi pauze a jakozto vyzralejsi jedinec sem se rozhodl poridit si velky, silny silnicni cestovni enduro, tj. vykonny a pohodlny jezdeni ve dvou i na delsi vylety je priorita. Masina musi prave mit hlavne dost vykonu a pohodli pro jezdeni se spolujezdkyni , proto vyrazuju z vyberu ruzny osmistovky, ale i jako single si chci jeste obcas uzit co nejvetsi zatah i pocit z rychlosti . Jo a stroj musi bejt dobrej pomer cena/vykon a musi se mne libit. Takze vyradil jsem z vyberu postupne: KTM 1290, motor se zda mnam mnam, ale z toho designu bych se proste zblil. BMW GS mne prijde neadekvatne predrazeny, takze taky mimo . Ducati Multistrada vypada lip, motorove nevim vubec, co cekat, ale cenove je taky mimo misu a navic mam despekt k Italum, sorry. Triumph 1200 vypada super, ale spolehlivost a problemy s motory a jinymi aspekty kvality (uniky oleje, praskliny, zkusenost z meho okoli + viz. i rozborky Motrorradu) je pro me stopka . Yamaha ma sice peknou Tenere, ale je uz starsi, motor je slabsi proti konkurenci a je na me uz vic enduro. V Strom od Suzy je pro me taky slabej a hnusnej. Takze nakonec mne vychazi jako nejspravnejsi volba Crosstourer 1200 a nebo novy Versys 1000. Muj dotazek, porovnaval jste nekdo uz obe masiny? Jaky jste meli dojmy? Jasne, uz si domlouvam jizdy, ale nez bude teplo, napadlo me, ze jeste pokecam

Naposledy editováno 25.04.2019 11:04:16

1 reakcí na tento příspěvek Crosstourer nebo novy Versys 1000

2.5.2019 v 08:28 | Nahoru | #1
Pro foxdive,pro mne mají zase dvouválce handicap jako prase,malý rozsah využitelných otáček proti 4válu,klepou se,pod 3000 mlátěj řetězem o kyvku(zvlášť MTS je v tom fakt dobrá)do 5000 táhne normálně pak hrrr a za vteřinu je tam všechno a musíš řadit(KTM 1290)samozvedání na 3 nebo 4, to fakt chceš v Albánii na šotolině v horách s baťůžkem a kuframa a tvý porovnání MTS s Versysem je docela podpásovka,4vál. konkurent pro MTS je BMW S 1000 XR a to si s ní vytře a pár dat z testování Motorradu co jak jede.0-100km/hVer.3,5s,MTS 3,3s,BMW3,2s,0-140km/hVer.5,5s,MTS5,2s,BMW4,8s,0-200km/hVer.12,4s,MTS10,1s,BMW8,6s,pružné zrychlení60-100km/h Ver.3,7s,MTS4,1s,BMW3,3s,100-140km/hVer.4,0s,MTS 4,3s,BMW3,3s,140-180km/hVer.5,6s,MTS4,9s,BMW3,5s.Součet pružného zrychlení Versyse 13,3s a Multistrady 13,3s.A dvouválec nebejvá zrovna lehčí než 4vál.Versys 238kg,MTS 234kg,BMW 228kg měřeno Motorradem s plnou nádrží.Jinak měli na test KTM 1290 A do 50.000 km je to stálo na opravách nad servisní věci cca 42 000Kč(Klakson,snímač teploty oleje,výměna chladiče,přetržený řetěz,výměna bočního stojanu,výměna zadního ložiska.....)klid MTS to měla za cca45.000K(záleží na kurzu koruny)Versyse jsem tam nenašel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Crosstourer nebo novy Versys 1000

2.5.2019 v 09:57 | Nahoru | #2

karl100 píše: Pro foxdive,pro mne mají zase dvouválce handicap jako prase,malý rozsah využitelných otáček proti 4válu,klepou se,pod 3000 mlátěj řetězem o kyvku(zvlášť MTS je v tom fakt dobrá)do 5000 táhne normálně pak hrrr a za vteřinu je tam všechno a musíš řadit(KTM 1290)samozvedání na 3 nebo 4, to fakt chceš v Albánii na šotolině v horách s baťůžkem a kuframa a tvý porovnání MTS s Versysem je docela podpásovka,4vál. konkurent pro MTS je BMW S 1000 XR a to si s ní vytře a pár dat z testování Motorradu co jak jede.

0-100km/hVer.3,5s,MTS 3,3s,BMW3,2s,
0-140km/hVer.5,5s,MTS5,2s,BMW4,8s,
0-200km/hVer.12,4s,MTS10,1s,BMW8,6s,

pružné zrychlení
60-100km/h Ver.3,7s,MTS4,1s,BMW3,3s,
100-140km/hVer.4,0s,MTS 4,3s,BMW3,3s,
140-180km/hVer.5,6s,MTS4,9s,BMW3,5s.

Součet pružného zrychlení Versyse 13,3s a Multistrady 13,3s.A dvouválec nebejvá zrovna lehčí než 4vál.Versys 238kg,MTS 234kg,BMW 228kg měřeno Motorradem s plnou nádrží.Jinak měli na test KTM 1290 A do 50.000 km je to stálo na opravách nad servisní věci cca 42 000Kč(Klakson,snímač teploty oleje,výměna chladiče,přetržený řetěz,výměna bočního stojanu,výměna zadního ložiska.....)klid MTS to měla za cca45.000K(záleží na kurzu koruny)Versyse jsem tam nenašel.



Ja se nechci nahdrkovat, ale jednu vec nechapu... dle tveho infa ma Versys...

0-100 za 3,5 s
0-140 za 5,5 s
100-140 za 4,0 s

pokud ma tedy 100-140 za 4 sekundy a 0-140 za 5,5 sekundy, pak by mel dat 0-100 za 1,5 sekundy... Nejak mi ty zrychleni nesedi. To pruzne zrychleni je na nejaky konkretni kvalt, nebo jak?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Balkán 2024 Kawasaki Versys 1000 TomVersys 26 11.4.2024 v 16:49 TomVersys
ukazatel zařazené rychlosti Kawasaki Versys 1000 Irwing_W 2 7.4.2024 v 08:32 krokoš
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer sydy 17 3.4.2024 v 23:23 Deadman
nový versys 1000,H2 Relevation, 200... Kawasaki Versys 1000 mmr 1 27.3.2024 v 13:59 TaťusPájus
Zavrčení elektroniky po zapnutí klí... Kawasaki Versys 1000 oldy 7 14.3.2024 v 16:53 PavelGT


TOPlist