Klasik,po 5ti letech Nehoda, Moje Vina, Přes plnou a blbost odkádání technické (Ale moto top stav, takže v protokolu tech. stav za nic nemohl), mě stály nejen poležení doma s nohou ale taky přišel po 8 měsícíh od nehody zákaz na půl roku (S rozdělanou autoškolou na A + B) a tak sem začal řešit zkrácení trestu, kde mi řekli že mi to prominou na půlku, protože je to první přestupek, když vše zaplatím, odevzdám a nic neprovedu a projdu testama.
Nicméně poslali mě na psychotesty a i když jsem ten co mezi lidma z nedůvěry prostě rychle nepojede, netlačí se v kolonách za každou cenu dopředu a když se chce projet na maximum tak jen když cestu znám a nikde nikdo v dolhednu neni. Tak mě to stejně málem nedali, protože mi zkrátka vyšlo, že se o to zajímám, řízení mě baví a tudíž tam hrajou roli emoce, které jsou očividně větší "potencionální" zlo, než ne-řidič nezájem, jenom se chci nějak dostat do práce a sotva vim co jak funguje.
Takže jen chci dát takovou "neoficální" radu, když vám daj ten papír s otázkama, které si myslim maj univerzál pro každýho stejný a víte že za sebou nemáte naprosto čistou x letou minulost, možná není úplně nejlepší tam odpovídat od srdce ale spíš hlavou, kde to asi hraje roli a kde ne ... (Viz otázky, jel ste někdy na dálnici víc než 130, zajímáte se o motorsport a jiné, kontrolujete vůz a před každou jízdou apod. apod.)
Ve výsledku, to totiž není tak uplně psychologické vyšetření, ale spíš dotazník o tom jak se citíte, z toho jim vyjede tabulka co a jak jste dopadl a na základě toho on posoudí jestli jste vhodnej nebo ne. Musel sem se pakrát jenom obhájit, že mi to nedává smysl co tam vyšlo ...ale i tak to bylo dost na hraně podle toho jak se tvářil/co řikal.
Naposledy editováno 24.04.2019 16:44:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Psychotesty ke zkrácení zákazu řízení
Zákon o podmínkách provozu vozidel | Zákon č. 56/2001 Sb. - HLAVA I - SILNIČNÍ VOZIDLO V PROVOZU
par. 37
(1) Silniční vozidlo je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích, pokud:
c) provozovatel vozidla neprokáže jeho technickou způsobilost k provozu na pozemních komunikacích způsobem stanoveným tímto zákonem.
par. 38
1) Provozovatel silničního vozidla nesmí provozovat na pozemních komunikacích vozidlo:
e) jehož technická způsobilost nebyla ověřena pravidelnou technickou prohlídkou provedenou v členském státě, technickou prohlídkou provedenou pro účely zápisu silničního vozidla do registru silničních vozidel nebo technickou prohlídkou jednotlivě dovezeného silničního vozidla nebo u něhož od provedení poslední takové technické prohlídky uplynula lhůta podle § 40; to neplatí, jde-li o silniční vozidlo, u něhož dosud neuplynula lhůta k provedení první pravidelné technické prohlídky,