bmw_r1300gs_cartec

Téma: Dneska byly křtiny

10.3.2008 v 19:26
Kur*a, jsem neskutečnej a . Cca 90km/h, levotočivá za horizontem a štěrk - slajd po asfaltu končí asi 15m v poli Přitom cesta byla celou dobu čisťounká jak andělská prdelka. Kryt chladiče v , zrcátko v , sedřenej kryt spojky a podsedlák, kryt vejfucku, prodřená komboška, helma, naražená kyčel, žebra, zlomenej prst a další drobný radosti. Olej nevytek, motor kupodivu hned naskočil a já moh bez odtahu dojet cca 40km domů. Vidle a rám zůstali nehnutý, ale ještě je nechám změřit. Jinak moc díky motorkáři z Mořiny, kterej mi okamžitě poskytnul pomoc.
Foto sem zatím nedám, protože nemám žaludek to teď ani vidět.
Chtěl jsem to sem jenom hodit, abych varoval podobný "střelce" jako já a jako že jsem dneska taky pár kaličů potkal. Ty silnice začátkem března ještě nejsou úplně košér, tak na to prosím nezapomeňte

10.3.2008 v 19:28 | Nahoru | #1
njn štěrk a zatáčky, tak hlavně, že jsi OK...

1 reakcí na tento příspěvek Dneska byly křtiny

10.3.2008 v 19:34 | Nahoru | #2

10.3.2008 v 19:40 | Nahoru | #3
Sice na moto jsem jeste nejel ale v aute jsem si v duchu rikal jeste ze na ni nejedu, furt na silnici vidim kaminky...ne ze by vylozene hromada sterku, ale spis takovy vetsi kusy kaminku a to bych na moto potkat nechtel... Takze hlavne ze jsi ok a moto to hlavni taky

10.3.2008 v 19:40 | Nahoru | #4
tak brzke uzdraveni tebe i motorky

2 reakcí na tento příspěvek Dneska byly křtiny

10.3.2008 v 19:58 | Nahoru | #5
Díky všem za podporu.
Zase sem dostal tvrdou lekci, že vědět a předpokládat může bejt občas od sebe ku*evsky daleko. Dneska měl anděl strážnej pořádnou šichtu, ale doufám že mi dá ještě poslední šanci

10.3.2008 v 20:04 | Nahoru | #6
Kua :( položit zedíka kvuli debilnímu štěrku. Snad se dá brzo do kupy a hlavně, že ty jsi relativně v pohodě. Dneska jsem si užíval taky to pěkný počasí a celkem jsem za to taky tahal. Tak bacha na ty naše "kvalitní" silnice lidi!!

10.3.2008 v 20:04 | Nahoru | #7
Wolf Zed> Uplně tě chápu... před 14 dny se mi stalo něco podobného. Mírný kopeček a za ním levotočivá zatáčka, no a já jsem tak nějak jela rovně. Odnesly to budíky, držák světla, zrcátko, výfuk a lak. Já jsem měla štěstí jen s naraženým malíčkem. Nejradši bych se neviděla...

10.3.2008 v 20:07 | Nahoru | #8
Wolf Zed>
Hele co ti budu řikat..je to na pytel...ale zase takovýhle věci se prostě stávaj...takový motorky sou...a od toho sou motorkáři aby je zkrotili..holt občas se splashej nebo uklouznou no..
Ale nebuď smutnej...prst sroste...moto spravíš..a příště si budeš dávat větší pozor
Tak se v tom neutápěj..stejně tim nic nezměníš...prostě to jen dej do kupy a buď v poho
Hodně zdaru přeju

1 reakcí na tento příspěvek Dneska byly křtiny

10.3.2008 v 20:09 | Nahoru | #9

10.3.2008 v 20:15 | Nahoru | #10

PopiSV>no potěš... když si uvědomím jak jsem za to o víkendu tahal tak mi leze mráz po zádech...

ti to furt říkam,že to moc drtíš

10.3.2008 v 20:16 | Nahoru | #11
Tak hlavně že jsi v pohodě,zdraví je na prvním místě,motorka až na druhém,ta se dá opravit.Co nejrychlejší zotavení tobě i motorce.

10.3.2008 v 20:22 | Nahoru | #12
jsem snad i trosku rad ze nemam ridicak... kdyz jsem dneska videl lidi na motorkách jak za to v pcích tahly jak divý... silnice studený... nevim je to o hubu. A je me jasný ze bych jezdil uplne stejne. Tak na to prdte a pockejte si az budou silnice teplý a bez sajrajtu po zime

10.3.2008 v 20:28 | Nahoru | #13
No klouže to ještě solidně, v neděli jsem nedal ani jednu stupačku, nějak ujíždí zadek..

10.3.2008 v 20:34 | Nahoru | #14

Karlie>Dokud jste zdravý a přední kolo nemáte pod zadnim, tak buďte rádi, že to dopadlo, jak to dopadlo

amen

10.3.2008 v 21:04 | Nahoru | #15
Jsem dneska potkal hromadu štěrku uprostřed Prahy v Holešovicích - ulice Železničářů. 3 metry v průměru a cca 10 cm vysokou. Asi to spadlo z nějakýho náklaďáku.

10.3.2008 v 21:14 | Nahoru | #16
vyjel sem o víkendu a hned po prvních 5ti km potkám borca ve farinkách (brno-kohoutovice) jak si ustlal..

10.3.2008 v 22:10 | Nahoru | #17
Wolf Zed> Hele,kde jsi to slozil? Já jel od Mořiny na Bubovice a taky jsem se podíval do protisměru :\ ,ale nic nejelo takže mimo sevřenýho zadku v pohodě. Bylo to u tý vojenský základny v zatáčce a taky tam leželo trocha štěrku,guma studená tak jsem šel na brzdu no a vyšlo to Tak at jsi brzo v cajku i s motkou.

10.3.2008 v 22:19 | Nahoru | #18
Tak to je blbé... Tak ať jsi ty i motorka zase brzy v kupě.
Já měl dnes taky jednu podobnou krizovku, jen se šťasným koncem...najíždím do zatáčky něco kolem 100, podřazuju o dva kvalty a čekám, že mne motor dostatečně zbrzdí...nezbrzdil, tak jdu na brzdy...klopím...moto se začíná podivně vlnit...a kua - nějakej píseček...snažím se nerovnat, páč bych šel ven...no, musel jsem trošku pomáhat očima...dobře to dopadlo, vešel jsem se, teda tip ťop, chvilku jsem za ten heft pak tahal méně

10.3.2008 v 23:48 | Nahoru | #19
Ber to jako varování před zbytkem sezony

Dej se do kupy...i se Z

13.9.2015 v 14:13 | Nahoru | #20
Tak to mam za sebou. Po prve za 4 roky. Klasika, zatacka, sterk. Ale jen jsem skocil do meze, takze zadna velka estrada se nekonala. Popraskany plasty a tot vse. Oprava okolo 5 tisic myslim. No ale silnice nebyla oznacena, tak tedka premyslim jak to udelat, jel jsem predpisove a ten sterk tam nechali silnicari.

mam aji videjko jako dostatecna dokumentace. Stalo se mi to vcera mezi Dalesicema a Stropesinem. Jak postupovat dal, poradi nekdo ?

Naposledy editováno 13.09.2015 14:16:52

13.9.2015 v 22:10 | Nahoru | #21
Teď už asi nic. Musel by jsi podle mě volat benga hned