Téma: Benzín
 
10.3.2008 v 18:32
nevíte někdo jaký má vliv na motor 100 oktanový benzín.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín

12.3.2008 v 06:43 | Nahoru | #1
100 ok je tak sem tam na cisteni motoru ale ze bych to lepsi jelo tak to uplne minimal podle me si akurat jebes motor protoze ten motor je staven na 95 ok pri 100 ok vznikaji veci tlaky a to na delsi dobu neni dobre!!

(reakce na) Benzín

12.3.2008 v 15:05 | Nahoru | #2

kawaboy24>100 ok je tak sem tam na cisteni motoru ale ze bych to lepsi jelo tak to uplne minimal podle me si akurat jebes motor protoze ten motor je staven na 95 ok pri 100 ok vznikaji veci tlaky a to na delsi dobu neni dobre!!



Takže podle tebe je přínos minimální a zároveň v motoru vznikají větší tlaky. To je trochu proti sobě. Všema úpravama ke zvýšení výkonu jde o to, zvýšit tlak v motoru - pracovní tlak, tzn. např. úpravou hlavy válců dosáhnout toho, aby se do válce dostalo více směsi benzínu se vzduchem a tím vznikne logicky při zapálení této směsi větší tlak, což je cílem a z toho plyne větší výkon. Nebo výfukové svody s kn filtrem - důsledek lepší vyplachování a plnění motoru, to má za následek více směsi ve válci před zapálením a tím vyšší tlak po zapálení. Úpravy hlavy ke zvýšení komprese - v tomto případě se dostane do válce stejné množství směsi, ale její tlak před zapálením je větší než v motoru bez úpravy komprese a tím po zapálení vznikne větší tlak, než u motoru bez úpravy a tím dostaneš vyšší výkon.
Pokud by vznikl při použití benzínu 100 místo 95 vyšší tlak, pak je to absolutně super, bohužel to tak není.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist