takto se mi to stavalo casto.. vzdy to pak zas tak jak to prislo tak najednou tak odeslo.. pak zas jela normalne..
az do ted kdy jsem jel a zase se to stalo, chcipl jsem zkousel jsem jako vzdy zastavit benzin aby vyskocili otacky a tak ale ted uz nic, zustalo to tak a nevim co s tim je
vzduchový filtr ucpaný neni
karburator je profouknuty kompresorem
benzin jde z nadrze v pohode
svicka a fajfka nova
uz nevim co s tim
Charakter poruchy - když motorka umírá tak nejak dýl, obvykle to bývá špatnů dodávků paliva.
Takže - zkusit, jestli teče dostatek benzínu z nádrže do karbecu - u padesátky tak 0,2 litru/minutu - minimálně.
Potom zkusit, jestli stejně spolehlivě pracuje jehla v karbecu (má-li to karbec).
Jestli je v přívodu paliva kohout, ovládaný podtlakem, tak aj ten dělává neplechu.
Porucha zapalování - zkusit, jestli to hází jiskru.
Porucha zapalka za jízdy mívá poněkud jiný charakter projevu - změny jsou náhlé...třeba střelba všemi směry.
Nicméně podobně se projevuje aj nekvalitní palivo (voda v něm
Takže buď zkoušej a nebo si zavolej problému znalou posilu.).
I když je to motůrek prachjednoduchý, dovede potrápit.
Kór když nemáš zkušenosti...
Buď teda se rozhodneš, že se zocelíš a zkušenosti stylem pokus-omyl získáš sám a nebo najdeš nekeho, kdo ti pomůže...
Vadné zapalování nebo vadnou součástku zapalování dokáže odhalit i dobrý automechanik, když ví, co má kde změřit.
Do takových motorek ho montuje kdejaká značka, takže to néni žádná exotika, ale mnoha uživateli prověřená technika.
No a pokud si nevíš rady, zapátrej ve svém okolí po nejakém zkušeném mechanikovi...
Pokud je zanesený výfuk, zničeho nic se to nepokazí.
Jen tomu pomalu trvale klesá výkon až do mrtva. Nicméně se na to dá dojít tak, že se výfuk sundá a podívá se do výfukového kanálu, jak vypadá.
Když je čistý, nezanesený, tak se motorka zkusí bez výfuku (vřele doporučuju tuhle operaci provést na sídlišti v neděli po obědě).
Jasně, 2T bez výfuku jede špatně, ale když by jel líp, než s výfukem, je závada jasná.
Tož závada byla asi v eletrice .
No, opravdu bych to zavezl k nejakému autoelektrikářovi a nebo tam, kde o těchto motorech něco ví a jednak zkontroloval vedení drátků a druhak přeměřil všechny eletrické hodnoty cívek na rotoru i cívky zapalovací, jestli je všecko v cajku.
Protože - jak vidno - tento stroj má sice samoopravovací potenciál, ale taky by se to mohlo posrat tak, že bys už nemusel dojet a nebo neměl ani s čím. Kór, když to má baterku...kerů bych, do té doby, než tak učiníš, raději při stání motorky odpojoval od kostry...
Naposledy editováno 15.04.2019 10:37:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hero Winner 50 [1, 2] Ostatní 50ccm | El_Burro | 55 | 16.4.2024 v 07:16 Mikeksvk |
5,6 rychlostní stupeň se nerozjede Ostatní 50ccm | Smoula10 | 20 | 20.1.2024 v 20:19 RokyNO |
nezrychluje Ostatní 50ccm | Smoula10 | 16 | 26.4.2019 v 14:15 Smoula10 |
nezabírá Ostatní 50ccm | Smoula10 | 10 | 18.4.2019 v 11:25 Deyva |
škvíká motor Ostatní 50ccm | Smoula10 | 7 | 16.4.2019 v 16:35 Smoula10 |