motorka mi táhne až od vrchu.. dám třeba za 3 a na rovince to třeba 10sekund jede furt stejně a pak teprv motor jde hodně do otáček a dost zrychlí .. ale to už se řadí vyšší rychlost ..
Takto jede od jedničky do čtyřky a když dám pětku tak i když jsem na dlouhý rovince tak to prostě nezrychlí.. ani šestka..
Zkoušel jsem trysky měnit bylo to skoro stejné a pak jsem zkoušel i jehlu zvedat a ták a to taky beze změny,.. ale ta v tom asi nehraje roli
(Derbi Senda R 50 1999) - 88.3cc válec, otevřený filtr, 14mm karbec
1.Zhubmi.
2.Vitr v plachtach doda silu. Sleduj stranky chmu.cz.
3. Odmontuj vejfuk Rycjlost neprida, ale fun efekt zarucenej.
4. Nekdo rika ze pomuzou i polepy.
5. Jeden 6 kvalt jsem znal. Na 50 km jeden motor. Vozil to na podvalniku, radeji 2x. Ale fakt mi vajgl( ja to startuju tlacitkem) malem spadl do nadrze, Ja chopper a ty me vyzves na Sprint s jednoduchou 1.000m vzdalenou obratkou. Fakt respect, co nekdo umi z zwail takt vydolovat. Prohral jsem.
1 reakcí na tento příspěvek nezrychluje
1 reakcí na tento příspěvek nezrychluje
jinak přetryskované to je, byla tam 78 tryska a teď je tam 90tryska
Jinak, chtěl jsem se zeptat může na to mít vliv poškrábaná tryska? Slyšel jsem že někdo měnil trysku protože byla poškrábaná od čištění atd.. moc nevím v čem by to vadilo děkuju,.
Jinak, i kdyby měl jiné kolečko tak by mi to mělo jít více do síly ne? To taky nejde.. ta 70 má tah..
Jinak seš fakt borec, napsat, že jsi tam dal větší válec až na konci pátého založeného tématu a nechat za sebe přemýšlet někoho jiného ... vlastně ne borec, ale pako ...
1 reakcí na tento příspěvek nezrychluje
Další věc - karburátorem s průměrem 14mm nikdy nenakrmíš 90cc válec s 10.000 otáčkama. Kup si 17,5mm nebo raději 19mm karbec.
I to originální osazení pro 50cc se liší podle určení motorky, a pokud jsi to překopal na 90cc, tak bez zkušeností a bez toho, že bys měl k dispozici hromadu různých trysek a jehel, to nesešteluješ.
Osazení 50cc Racer
Osazení 50cc Xtreme
A teď o něco výkonnější GPR, tam dali rovnou 17,5mm karbec
Jinak změnou sekundárního převodu se nemusí docílit jen do síly, ale i do rychlosti, že... (pokud to motorka pak utáhne).
A co se týče karbecu, tak tam by asi na 90ccm kit měl být fakt větší průměr . Blbá jawa třiapůla má 28 karbec. A i na blbý ficthly, který mají normálně 17mm se dávají na "tuning" 19mm a odpovídající natryskování. A to to nemusí být ani 70ccm kit, ale jen osmej výbrus (55,3ccm) a už to potřebuje silnější karbec...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hero Winner 50 [1, 2] Ostatní 50ccm | El_Burro | 55 | 16.4.2024 v 07:16 Mikeksvk |
5,6 rychlostní stupeň se nerozjede Ostatní 50ccm | Smoula10 | 20 | 20.1.2024 v 20:19 RokyNO |
nezabírá Ostatní 50ccm | Smoula10 | 10 | 18.4.2019 v 11:25 Deyva |
škvíká motor Ostatní 50ccm | Smoula10 | 7 | 16.4.2019 v 16:35 Smoula10 |
rána a zázrak Ostatní 50ccm | Smoula10 | 18 | 16.4.2019 v 11:18 Mucha____ |