globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Husaberg FE 501 rv 2001- dobíjení
Ahoj, prosím o radu. Řeším dobíjení u Husara. Na volnoběh dobijí okolo 13V po přidání plynu spadne napětí cca na 7V na baterii. Čím to může být? A další věc nevíte nekdo jak má být zapojený regulátor? Nemohu najít schéma na Husaberga a mam pocit že orginálně zapojený už nebude.

Dík

Naposledy editováno 02.04.2019 09:49:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 501 rv 2001- dobíjení

2.4.2019 v 12:00 | Nahoru | #1

P4L3C píše: Měřil jsem jak říkáš a nameril jsem na žlutých na volnoběh cca 5V po přidání cca 10,5V a na modrém 6V na volnoběh a po přidání cca 13V.



kde prosimte meris to napeti? napeti na jednom vodici (modrem) se meri dost spatne - v alternatoru jsou civky - civka ma dva konce a vinuti meris tak, ze zmeris jeden konec proti druhemu. dale jdou civky spojovat, do hvezdy, do trojuhelniku...

edit: podle fotky je ta elektroinstalace v dost zalostnem stavu - tam tezko soudit, jestli je chyba v komponentech, zapojeni a nebo jen spatnej kontakt nekde v konektoru... viz schema nize, neni to zapojene ani tak ani tak... tzn homemade bastl a nikdo nevi proc, jaky komponenty jsou ko atd...

tohle by melo byt schema toho co tam mas ty - z jednoho vinuti altiku to dobiji pres regulator baterku, z druheho vinuti to pres ten "jednoduchy regulator" tahne svetla :
s blinkry:


bez blinkru:


ty tam mas nejspis pokus o zapojeni jako ma kroska (FC) - tzn bez svetel :


Naposledy editováno 02.04.2019 12:14:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 501 rv 2001- dobíjení

2.4.2019 v 13:27 | Nahoru | #2

assassin píše: ...tohle by melo byt schema toho co tam mas ty - z jednoho vinuti altiku to dobiji pres regulator baterku, z druheho vinuti to pres ten "jednoduchy regulator" tahne svetla :


Myslím si, že někomu odešel regulátor na světla, proto je odpojený, tak zapojil obě vinutí do toho druhého regulátoru s usměrňovačem a světelný obvod zapojil někde ke spínačce a baterce. Tím pádem nemůže jít modrý na kostru u altíku, ale kostra je připojená až za usměrňovačem.
Schéma s jedním regulátorem a baterkou:

Teď záleží, jak jsou připojené ty dvě vinutí k regulátoru. Jestli jsou spojené a jezdilo se bez světel a se špatnou baterkou, tak se mohl regulátor uregulovat k smrti a vzít sebou i vinutí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dotaz ohledně přečerpávání paliva z... Husaberg FE 501 Jirka010 0 7.4.2024 v 15:08 Jirka010
Husaberg fe 501 homologační štítek Husaberg FE 501 tomf12 9 16.2.2021 v 15:07 Folby
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 Anti 9 14.6.2020 v 19:36 Anti
Poškozený Nikasil Husaberg FE 501 Anti 29 5.4.2020 v 22:58 Mirek12
Husaberg fe501 2003 servisní manuál Husaberg FE 501 Benjos 1 15.12.2019 v 16:02 Kohlstein


TOPlist