Pokusím se něco napsat. V tuto chvíli mám jak R100gs tak Tigera 955i. Velký rozdíl je hmotnost, ta je u Tigera hrozně znát. Stovku čapnu za zadek a otočím jí. Na stovce sedím mírně nakloněn dopředu, spíš jak na roudsteru. U tigera je pozice vzpřímenější, ale nohy rozevírá nádrž a zároven má výše stupečky. Nohy jsou více pokrčené. Při delší jízdě to může být nepříjemné. Sedlo víc klouže na stovce. Tandem jsem nezkoušel, ale od pohledu mi příde konfortnější Tiger. Zadní tlumení mi příde lepší na Tigeru (Kayaba), na stovce mám WP po repasy a zatím s tím experimentuju. Předek na tigeru je v serii dost houpavý. Brzdy má lepší tiger, 3x koutoč je prostě znát. Zadní celkem rychle blokuje, předek je pěkně dávkovatelnej, je nutný počítat s ponořením vidlice. Tiger umí předvést celkem slušnou akceleraci do 180 km/h, pak už jen volně zrychluje do cca 200. Top speed 220 tachometrovejch. Do 160 celkem slušná ochrana před větrem. Velké plus pro Tigera je spotřeba. Při jízdě na spotřebu umí 4,5. Normámální provoz jezdim mezi 5-6,5l, a to se už pěkně svezu. Se stovkou sem tak nějak kolem 7 - 8l. Převodovka je na Tigeru jemnější, přesnější a má 6. Na obou motorkách se mi občas podaří zařadit falešnej neutrál. Co by tě tak ještě zajímalo? Možná sem nepochopil zadání a chtěl bys znát raději rozdíl mezi 900 a 955i. To ale slouži nemůžu.
Naposledy editováno 19.03.2019 23:25:20