minus jsou originalni gumy v terenu, absence vetsiho krytu motoru (klidne by mohl zustat plastovy, ale mohl by byt delsi a vyssi) a pokud stojis drzis nadrz nohama tak je videt ze se ten lak dre. Dostane se tam prach a na me cerne to jde okamzite videt.
Po prnim sjeti z asfaltu jsem to vyresil cernou folii co se pouziva na polepovani aut.
Gumy jsem objednal predek Trelleborg T644 a zadek Mitas E09 Dakar, tak doufam, ze bude trochu zmena.
Kryt motoru vyresim asi velkym Touratechtackym, ktery kryje i pumpu.
Mam originalni tlumic vyfuku a jsem spokojeny. Co se tyka vykonu tak vim prd, tocim do 5000ot max. - mam najeto pouze neco pres 500km
Desmo>ALP-H>
Nevim, jestlk si cetl o mych problemech s lc4 budu rad, kdyz motorku koupim a jemne prizpusobim terenu o nakejch akrapech si muzu nechat zdat ko a merim jen 170cm, lc4 mam ponizenou na prednich vidlich o cca 1,5cm a dosahnu na zem vcelku v pohode
Lc4 ma zakladni vysku sedla 930mm, ale je to popravci lavice
xtzeto ma sedlo o neco niz, ale je sirsi bude mi stacit stejna uprava jako u lc4 ?
Naposledy editováno 20.08.2009 11:34:11
3 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Desmo>Dědóch>
mno mam slibeny naky "premie" tak ze bych, "jen ztratil" nakupni cenu ...
mno uvidim, pokud bude kata spolehliva , necham si ji
Za těchto podmínek se divím že váháš, ojetá mašina (navíc KTM) se ve spolehlivosti téměř nikdy nevyrovná funglovce (navíc Yamaze)...
Naposledy editováno 24.08.2009 16:27:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Našel jsem ji na jednom fóru, staví ji jeden maník z USA. V USA se neprodává, ani bych se nedivil, kdyby si na tento účel odněkud dovezl bouračku na předek, ale původ motorky nikde nepíše. Kupovat WP+Ohlins a Excely na nebouranou motorku může jen srdcař ... i když těžko říct. Kdybych nevěděl co s prachama, tak bych dělal taky radikální tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Ale jde do toho pěkně od podlahy
Naposledy editováno 27.08.2009 11:48:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
super, díky moc - ty fotky jsem ještě neviděl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
... jsem čím dál víc nahlodán
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
to mi povídej - aspoň ty vidle,zadní Ohlins a kola Ale za ty prachy už je asi lepší koupit něco ostřejšího, co bude mít podobný podvozek v základu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
Petr-RSV>ficcus>
to mi povídej - aspoň ty vidle,zadní Ohlins a kola Ale za ty prachy už je asi lepší koupit něco ostřejšího, co bude mít podobný podvozek v základu...
Já zatím jen uvažuju o koupi seriovky ... ty už ladíš. Ale kdyby vyjela KTM s 690 Adventure za rozumnou cenu, tak bych měl v hlavě ještě větší maglajz.
Mimochodem, na těch fotkách je třeba taky vidět, jak málo je v kyvce místa pro kolo většího průměru ...
Toho jsem si taky všiml. I v sérii se tam při offroudění hromadí bahno a tráva tak, že se kolo sotva točí, jsem zvědavý, jak to bude fungovat s tím větším kolem. Ta kyvka je prostě dimenzovaná, aby to uvezlo 2 lidi a 3 narvané kufry Na pohled ten podvozek vypadá dobře, ale nedovedu si představit, jak z toho člověk dosáhne na zem, když už v sérii je to koza vysoká . No a on ji ještě o cca 4 cm zvedne. Hlavně je na prd to sedlo a záď motorky, která se navíc zvedá nahoru. V terénu mám se svou výškou 183 cm problém vůbec zvednout nohu tak vysoko, abych se dostal do sedla - ke všemu, když nasedám někde ve svahu. To si myslím, že v Yamaze celkem nevyřešili. Mohli dát jen jednu výfukovou koncovku na stranu, tím pádem by nebylo potřeba pod sedlem tolik prostoru pro mohutnou koncovku uprostřed a celé sedlo by mohlo být víc v rovině, jako to mají endura... Jinak KTM 690 bych bral hned, ale kdoví, kdy ji začnou prodávat. Takže pokud budu někdy měnit, tak asi za LC8 990 Adv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
qwert>Andrew x> přibyly tam pořádné př.tlumiče a ubyl jeden výfuk,tak kolik bys čekal?
máš pravdu, to moc divoke nebude, ja nechápu jednu věc, LC4 adv. ma 155kg suchou a tenerka 180, to ji nedokázali udelat lehči?
edit: s tou KTM si nejsem jist na 100% ale je to tak +/-
Naposledy editováno 30.08.2009 21:19:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008
1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XT 660 Z Ténére - Plexi Yamaha XT 660Z Tenere | Help93 | 6 | 1.3.2024 v 08:31 sebajs |
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... | ThePauli | 11 | 20.2.2023 v 10:31 Metric |
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere | Laz5 | 29 | 13.1.2023 v 21:28 Laz5 |
Offroad Dánsko a Švédsko Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 Z Tenere | Boris.Big | 17 | 19.7.2022 v 15:21 JiB |
Jaký stan [1, 2] Yamaha XT 660 Z Tenere | Novaja2 | 55 | 13.6.2022 v 10:45 jirka-mz |