bmw_r1300gs_cartec

Téma: Alpy pod stan

23.2.2019 v 10:09
Letos chceme s manželkou do Alp (já vím už tam všichni byli, já taky, ale před 20ti lety) druhá polovina srpna, jen pod stan v kempech, kochačka krajináři s foťákem na krku, starty raději časně z rána, nejedem vyspávat do oběda , pro přesuny dálnice (Rakousko určitě), cca 5 dní, předpokládaný přespání: jezero Weissensee, 2 noci Landeck, a pak Attersee nebo Mondsee. Hlavní cíle: Plöcken Pass, Timmelsjoch (Passo del Rombo), Lago Livigno, Passo Stelvio, Lago Resia a jezera na Salzkammergut, případně co se cestou objeví. Kdyby se někdo chtěl přidat, bohužel nám termín ovlivňuje spousta věcí. Nějaká trasa zde pokud bude ten odkaz fungovat.:

Naposledy editováno 19.03.2019 17:41:23

23.2.2019 v 11:48 | Nahoru | #1
Z Livigna budeš muset placeným tunelem............to je snad lepší projet přes Umbrail pass.......dneska už je celý pod asfaltem. Livigno - bezcelní zóna a v Samnaun je také. Benzin okolo eura, což je příjemné. Z Innsbrucku se dá jet starým - neplaceným Brennerem - pod dálnicí, Timmelsjoch bych si projel od Italů k mýtnici, otočil se u mýtnice a na Stelvio najel od Merana. To samé od Rakušáků, otočka před mýtnicí,a cestou zpět se zastavil na Stuibenfall - vodopád u Umhausenu s procházkou na protažení.

Než jet v Livignu okolo jezera, asi bych to vzal na druhou stranu a přes Tirano si najel znovu na Stelvio.........je to od této strany hezčí a trochu se i člověk sveze. Je to podstatně rychlejší než od Merana.........tam je to samá vracečka, kde musíš čumět jestli není něco v protisměru, protože si musíš najíždět jak s dlouhým dřívím, navíc se ti tam motají do cesty pumpičky. Hlavně ať vám vyjde počasí..........to jsou potom krásné scenérie, ať pojedete kudy chcete.

23.2.2019 v 12:30 | Nahoru | #2
Ten vodopád je dobrý typ a je při cestě mého natrasování, ale jinak jsem tě asi nepochopil ať to čtu jak čtu tak bych jezdil tam a zpět, to víc projedu než co dám za poplatek za tunel a Timmelsjoch, teda pokud na to chci vyčlenit cca 5 dní a ne týden

23.2.2019 v 20:24 | Nahoru | #3
Já jsem ani žádnou trasu netvořil - jen jsem v rychlosti shlédnul tu tvojí a napsal, co se mě na ní z vlastní zkušenosti nelíbí. Já bych to prostě řešil tak, že bych si Rombo projel celé tam a zpět, ale vždy jen po mýtnici.........je to krásné a poměrně rychlé passo. Stelvio je podstatně pomalejší a hezčí se jede od Bormia..........třeba Livigno bych já vynechal úplně - není tam nic, co by mě oslovilo. Umbrail pass jsem jel ještě šotolinový, ale alespoň bylo na co koukat..........rozhodně lepší, než Livigno. Nechci a ani nebudu tvým plánovačem - jen jsem předal dál své poznatky - co s nimi uděláš je jen na tobě. A nejhlavnější v mém příspěvku je poslední věta

23.2.2019 v 20:37 | Nahoru | #4
Jasný, proto jsem psal, že jsem ten první příspěvek asi nepochopil

4.3.2019 v 18:43 | Nahoru | #5
JSME TAKY PAR A PREMYSLYME O RAKOUSKU-ALPY,TREBA SE DOMLUVIME

5.3.2019 v 06:25 | Nahoru | #6

Naposledy editováno 19.03.2019 17:38:21

1 reakcí na tento příspěvek Alpy pod stan

1.4.2019 v 15:43 | Nahoru | #7
Ahoj, máte už něco vytipované ? Také zvažujem s manželkou výlet, zatím podrobně nic není vybráno....Na pohodu, spaní v penzionech ... vybavení do kempu nemáme.

(reakce na) Alpy pod stan

1.4.2019 v 20:56 | Nahoru | #8
GS_stev> viz PM

1 reakcí na tento příspěvek Alpy pod stan

4.4.2019 v 22:48 | Nahoru | #9
Ahoj, rád bych se přidal do formace. Ale asi pojedu sám bez batůžku. Výběr alpských průsmyků a způsob přenocování vyhovuje. Osobně nejsem zastáncem dálničních přejezdů, ale jedu když potřebuji zrychlení, nebo vyhnutí se nepříznivému počasí.
Od " Brůči " bych se nechal některým změnám inspirovat, protože mám sním osobní velmi dobré zkušenosti a vždy dobře poradil.
S termínem odjezdu jsem flexibilní.

(reakce na) Alpy pod stan

5.4.2019 v 05:38 | Nahoru | #10
Relli> PM

23.4.2019 v 14:09 | Nahoru | #11
Ahojte,
Už máte nejaký bližší termín?