globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ejektor na výfuk
zajímalo by mě, jestli to někdo zkoušel. Je to jen nápad a uspořádáni a tvar bych musel vymyslet ale třeba to už někdo dělal. Na rozdíl od vyndání db killeru by to asi bylo legální. Jistě by to fungovalo jen za jistých podmínek. Problém vidím v tom, že rychlost proudění v koncové trubce asi bude i tak dost vysoká, także by se musela nejdříve snížit rozšířením aby byla výrazně nižší než kolem proudící vzduch.
No já vím, už aby bylo jaro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 17:23 | Nahoru | #1

se-se píše: už jsi četl jak se "chlubím", že jsem konstruktér? Jsem konstruktér a dobře mě to živí už 30let..


No právě to od tebe čtu černé na bílém :)) Ale dost pošťuchování, také mám na motorce nabastlené věci, na které se nemůžu dívat ani já sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ejektor na výfuk

11.3.2019 v 17:48 | Nahoru | #2
vilemx> Tak nejdřív to musí splnit účel no a pak často udělám další verzi, která vypadá líp. Vím, že nejsou nic moc ty loketní opěrky, ale funkční jsou perfektně a verze je to už asi pátá. Uložení jsem měnil několikrát, protože mám už třetí zadní kufr, výšku jsem taky ladil, protože se upravovalo sedlo. Se současným velikým kufrem už se nedají dozadu překlopit přes 90° a kdyby se sklopily, když přítelka nasedá, mohla by ošklivě spadnout a nebo i oba, takže jsem musel vymyslet spolehlivou, jednoduchou a bezobslužnou aretaci. Jen s tímhle jsem si hrál asi měsíc. Ty zadní světla je už asi pátá verze, snad už konečná. Na každém kuftu to bylo jinak a bylo to neuspořádaný a nelíbilo se mě to. Tyhle sdružený jsou komplet LED s běžícím blinkrem, homologovaný jako univerzální a líběj se mě a jsou perfektně viditelný. Musel jsem k nim udělat kapotáž mezi světlem a kufrem. Zadní nosič, přesto, že byl již dělaný nový (z nerezu), byl nízko nad zadním světlem a protože zadní kufr je hodně posunutý dozadu (kvůli pohodní spolujezdce), tak nebylo vidět zadní světlo v předepsaném úhlu. navíc se ohýbaly šrouby co nosič drží, i když jsou pevnostní. Také sklon kufru dozadu se mě nelíbil. Vyřešil jsem to tak, že jsem nosič zcela předělal, zvednul, změnil úhel a především tam dal dvě kloubové vzpěry, takže ty šrouby už nejsou namáhány na ohyb. No a to jsem celé dělal dvakrát, protože jsem ten úhel netrefil, jak bych chtěl.
Opět jsem předělal elektriku na řidítkách , je teď konečně uhlazená. Znovu jsem upravoval boční stojan, protože jsem motorku o kousek zvednul (teď je téměř na originální výšce). Přidal jsem další zub na rozetě (teď je o zub menší pastorek a o 4 větší rozeta). To ne kvůli síle ale aby při jízdě krokem byly větší otáčky motoru.

A tak bych mohl pokračovat. Vše si stále žádá vylepšení a změny.

Naposledy editováno 11.03.2019 17:50:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist