globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadřená moto
4.2.2019 v 10:33
Ahoj, mám dotaz. Byl jsem na vesnickém kamarádském závodě, kde se hodně prášilo. Během jízdy se ztratil výkon a začala klepat, tak jsem jí odstavil a domů dovezl autem. Po rozebrání bylo jasné že je zadřená na válci což se mi moc nezdálo, protože se píst dělal minulou sezonu s tím že válec byl v pořádku. Po tom co jsem sundal karbec tak bylo jasno viz foto.
Teď se chci zeptat čím to je že filtr pustil tolik prachu? Filtr molitanový, nový minulou sezonu. Nasazený dobře - nešlo vidět že by přisával přes dosedací plochu.
Mažu sprejem k tomu určeným a mazal jsem před závodem. Filtr i sprej Putoline
Je mi jasné že něco pustí ale tolik? nebo to je normální??? nebo jsem to málo nastříkal??
Ta nekvalitní fotka je před oklepání prachu.

Díky za rozumné názory

Naposledy editováno 04.02.2019 10:34:45

1 reakcí na tento příspěvek Zadřená moto

4.2.2019 v 12:50 | Nahoru | #1
Nenapadlo mě omrknout spoje a box tak se ještě podívám, ale včera jsem to čistil a ničeho jsem si nevšiml. Filtr má najeto nula prd. Je to hliněný prach takze asi jemnější jak písek. V minulosti jsem mazal tak jak říkáte prostě namočit a trochu vymackat, ale je to špinavé a pracné, tak jsem zkusil sprej . No asi přejdu zpět k namáčení

(reakce na) Zadřená moto

4.2.2019 v 13:15 | Nahoru | #2

Fic6 píše: ..... V minulosti jsem mazal tak jak říkáte prostě namočit a trochu vymackat, ale je to špinavé a pracné, tak jsem zkusil sprej . No asi přejdu zpět k namáčení



ale prd... vezmes si gumove rukavice, cistic nalejes z kanystru do nejake plastove nadobky, vyrachas v tom filtr dokud neni cistej a vymackas ho co nejvic to pujde.
Druhej den to dozdimes aby byl uplne suchej a opet v gumovejch rukavicich vezmes filtr, vlozis ho do mikrotenoveho sacku, nalejes tam mazadlo a v tom mikrotenaku to pekne pozmoulas aby se to pekne nasalo do celeho filtru. Diky tomu, ze mazadlo je barevne tak krane vidis kde je potreba jeste maznout a kde ne... Mas krasne mazadlem napustenej celej molitan a ne jen poprasenou horni stranu jako od spreje.
Je dobr emit minimalne dva filtry, aby kdyz jeden vyndas na cisteni a osychani tak druhej mas pripravenej a das ho tam a muzes hned jet...
No tak priste noo :) spreje jsou pro cross uplne naprd..to je na latkovy filtry na silnicni masiny...ale na molitanovy do crossek je to k nicemu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 11 26.4.2024 v 07:24 Fic6
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S Fic6 31 31.1.2024 v 16:06 Jenik789
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Oprava a rada k motoru 400drz Suzuki DR-Z400S mikyR8 12 17.4.2023 v 14:00 assassin
Jízda s jednou pružinou Suzuki DR-Z400S Pedl 21 8.7.2022 v 18:16 Ghost-CBR1000rr


TOPlist