vybírám auto, hledám větší kombík a co od toho chci :
stálý pohon 4x4 , ale skousnu i haldex
motor, okolo 150 koní nafta, benzin asi jedno moc s tim nenajezdim
převodovku radši klasický automat, ale skousnu i manuál
cena okolo stovky ale jsem schopnej přitlačit něco když to za to bude stát
chci něco co mě dlouho vydrží
horký kandidáti jsou:
Audi A6 C4 to už jsou starý pelechy ale přesně to co chci
Audi A4 B6 asi jedině 1.8t nebo 1,9 tdi manual
Alfa romeo 159, nevím jak jsou na tom jejich automaty, ale motor 2,4 jtd snad dobrej
Volvo XC70, asi super motor plus automat. ale haldex
nějaký subaru ale moc se v nich nevyznám
napadá vás ještě neco jiného? nebo nějaký zkušenosti? díky
3 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
čtyřkolka kvůli chalupě , tahání vozíku s moto na okruhy , většímu objemu a počtu válců se nebráním
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
Kamikadze-Ace píše: trochu si to tady označím, aktuálně začínám hledat vozidlo podobné specifikace :)
čtyřkolka kvůli chalupě , tahání vozíku s moto na okruhy , většímu objemu a počtu válců se nebráním
pokud nechces dodavku a nepotrebujes auto na zabavu tak bych ja bych si koupil znovu v70 (asi radeji v70 awd, neni tak napadna jako xc70)
tusim, ze clarkson rekl, ze nic o tvem vyhaslem sexualnim zivote nevypovida tolik jako volvo zaparkovane pred barakem ale ta volvo aura ma neco do sebe, me jeste ve volvu nestaveli policajti, nikdo mi ho neobjel klicema, na dalnici mi lidi v rychlym uhybaji misto vybrzdovani (kdyz jedes 2kila po dalnici ve volvu, vsichni si mysli, ze vezes manzelku do porodnice) - s baworakem bylo vse presne opacne.
ale stejne tak je to s radosti z rizeni, proste neco jako kdyz ridis hausbot...
no a pak jsou tu provozni naklady - velky kombi se 4x4 nebude levna zabava od jakehokoliv vyrobce. do 200tis km je to pomerne bezproblemove, pak to zacne... me to stoji v prumeru 40-50tis rocne v opravach - treti generace V70 najeto 340tis....
Naposledy editováno 06.02.2019 13:18:15
Kamikadze-Ace píše: trochu si to tady označím, aktuálně začínám hledat vozidlo podobné specifikace :)
čtyřkolka kvůli chalupě , tahání vozíku s moto na okruhy , většímu objemu a počtu válců se nebráním
Sharan/Alhambra a ještě se v tom vyspíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
karf> já měl předtím jedničkovou chrochtávku ve čtyřkole a tam jsem se vyspal taky takže Sharan je už nóbl větší ložnice :)
1 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
assassin píše: tusim, ze clarkson rekl, ze nic o tvem vyhaslem sexualnim zivote nevypovida tolik jako volvo zaparkovane pred barakem
Tak to bych si to mohl rovnou hodit, mně stojí před barákem Volva dvě
karf píše: Sharan/Alhambra a ještě se v tom vyspíš
Ve V70 jsme se celkem pohodlně vyspali i ve dvou. Akorát chvilku trvalo, než jsme vychytali to nejvhodnější nakonfigurování sedadel a spacích pozic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
1100Virago píše: Ve V70 jsme se celkem pohodlně vyspali i ve dvou. Akorát chvilku trvalo, než jsme vychytali to nejvhodnější nakonfigurování sedadel a spacích pozic.
taky uz jsem ve v70 parkrat spal, ale bohuzel je to na me kratky, takze musim mit bud vycpanou mezeru mezi prednima sedackama a sklopenyma zadnima, nebo skrceny nohy... nevim jak ve druhe generaci, ale trojka mi prisla vetsi... jistej si tim ale nejsem.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
assassin píše: pokud nechces dodavku a nepotrebujes auto na zabavu tak bych ja bych si koupil znovu v70 (asi radeji v70 awd, neni tak napadna jako xc70)
no a pak jsou tu provozni naklady - velky kombi se 4x4 nebude levna zabava od jakehokoliv vyrobce. do 200tis km je to pomerne bezproblemove, pak to zacne... me to stoji v prumeru 40-50tis rocne v opravach - treti generace V70 najeto 340tis....
40-50 tyček ročně? A to se na tom musí dělat co? Každý rok měnit motor?...já do toho mého prassata nasypal tak 100-120 tyček, ale asi za 5-6 let, největší investice byla výměna motoru, ale jinak jen spotřebák...ale samozřejmě dost věcí si udělám sám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
2stroke píše: 40-50 tyček ročně? A to se na tom musí dělat co? Každý rok měnit motor?...já do toho mého prassata nasypal tak 100-120 tyček, ale asi za 5-6 let, největší investice byla výměna motoru, ale jinak jen spotřebák...ale samozřejmě dost věcí si udělám sám...
kolik jsi s tim najel? a jake trasy jezdis (myslim vzdalenost)
2stroke píše: 40-50 tyček ročně? A to se na tom musí dělat co? Každý rok měnit motor?...já do toho mého prassata nasypal tak 100-120 tyček, ale asi za 5-6 let, největší investice byla výměna motoru, ale jinak jen spotřebák...ale samozřejmě dost věcí si udělám sám...
najezdim dost km. treba na letosek ceka servo rizeni - 26tis. pak nejspis vstriky - 20tis
je tam nacnuta dvouhmota (+spojka) ... prej kolem 50tis
menil jsem tlumice(30tis), moturek steracu (8tis), brzdy nekolikrat - odesel zadni elektrickej brzdic (8tis vrakac) a nez se na to prislo znicil dve sady kotoucu/desek.
EGR + virive klapky... 15tis
klima kompresor 2x (z vrakace, prvni byl KO po dvou mesicich)
nic zasadne jinak nez u VW - jen to vetsinou neni v druhovyrobe, nebo neni druhovyroba tak kvalitni aby to melo smysl a origo dily stoji dost penez...
asi by slo to nejak samodomo lepit, shanet dily z bouracek atd... ale na to nemam cas ani chut, vozim to do servisu (specializovany garazista)
je fakt, ze do toho pocitam i spotrebak, protoze me nebavi to delit jeste na beznej spotrebak + prusery, takze v tech 40-50 rocne jsou i desky, gumy, olej atd...
driv jsem jezdil 40-50tis rocne, to taky udela dost... a trosku rychlejs po dalnici, takze to je docela napor na brzdy, kdyz ti to tam ve dvou kilech na nemecky dalnici posle polskej kamion, jsou toho plny ruce a uplne cejtis jak to auto trpi.... ty skoro dve tuny jsou strasne znat.
Naposledy editováno 06.02.2019 18:48:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
2stroke píše: 40-50 tyček ročně? A to se na tom musí dělat co? Každý rok měnit motor?...já do toho mého prassata nasypal tak 100-120 tyček, ale asi za 5-6 let, největší investice byla výměna motoru, ale jinak jen spotřebák...ale samozřejmě dost věcí si udělám sám...
Co máš za Passata že jsi musel do něho tolik nasypat?? já mám za to že Passaty jsou spolehlivý..
Já mám Boru (benzín) a za 8let max.za opravy 15tis.nepočítám spotřebák jako jsou brzdy atd.
assassin píše: taky uz jsem ve v70 parkrat spal, ale bohuzel je to na me kratky, takze musim mit bud vycpanou mezeru mezi prednima sedackama a sklopenyma zadnima, nebo skrceny nohy... nevim jak ve druhe generaci, ale trojka mi prisla vetsi... jistej si tim ale nejsem.
Tak jasně, já jsem o cosi menší Ale ve druhé generaci se dá pro dlouhány sklopit i přední sedadlo. Zadní jsou samozřejmost.
2 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
Skritek> je to trošku vyšší A6 no