Ted jsou tam originaly desticky z fabriky najeto 18000. Jine desticky? Jinou kapalinu? Vymena pistku brzdy? Ale za jake? Nebo se da udelat neco jineho?
Natrenovat na to nemam to sem uz pochopil. Bez dalsich padu bych to nedal a hodne to boli a je mi lito i motorky co se vali po zemi. Navic u Afriky je to dost daleko na zem z ty vejsky. Takze bud to nejak vyresim, nebo pujde pryc a budu muset koupit neco s ABS.
Naposledy editováno 11.01.2019 22:15:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na XRV 750 zjemnit přední brzdu
bonup píše: Maxipes_Fík> Na rovinu nevim zda 2 cm nemerik jsem a odhad je svina. Ja si nemyslim ze by motorka mela problem s brzdama to bylo spatne pochopeno me by jen vyhovovalo mit ten chod mnohem delsi. Sice obou padum by to nepomohlo, asi by nepomohlo ani ABS proste na moto se musi ridic porad soustredit na jizdu. Jinak v aute by se ani jedna nehoda nestala a to i bez ABS ( jedno takove z roku 1982 jeste vlastnim) v obou pripadech by zastavilo. Jiz jsem nedaval pozor mockrat ostatne jako kazdy znas a auto tohle zvladne s prstem v nose. Jenze jak ti co uz lezeli vedej takhle se smeknou riditka a je v okamziku konec. Presto se asi endura chovaj jinak na veteranske Yamaze kdyz bloknu predni mam cas na odblokovani riditka udrzim, ale Afrika okamzite riditka na doraz neudrzim je. Tomu by mozna ABS zamezilo a byl by cas jako v aute premejslet co bude nejlepsi. Nechci aby to min brzdilo, ale abych mel delsi drahu packy. Mozna pomuze jen ji pustit niz je fakt ze ted hranu koneckama prstu a to moc citu asi nedovoli. Na Yamaze musim brzdit celou rukou na dva prsty moc nebrzdi tam je to tedy dost jedno.
Zřejmě budeš muset dát pryč kapalinové brzdy a přejít na vzduchové, u těch se reguluje síla na brzdové desky nebo čelisti polohou ovládacího prvku (pedálu, čím víc se přiblíží mechanickému dorazu, tím víc to brzdí), ale kapalinové brzdy, pokud jsou správně konstruované a jsou v pořádku, mají tu vlastnost, že ovládací prvek (pedál, páčka) má určitý malý mrtvý chod, po jehož překonání začínají brzdy brzdit, regulace síly na brzdové desky nebo čelisti se uskutečňuje změnou síly působící na ovládací prvek, jehož poloha by se u dobrých brzd neměla moc měnit. Jestli jsi někdy jezdil na kole s mechanickými brzdami, tak ty mají (pokud jsou v pořádku) podobnou charakteristiku jako ty kapalinové.
Asi máš dvě možnosti, naučit se brzdit s citem nebo si pořídit motocykl s ABS (třeba budou časem i s autopilotem)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |