Padací rámy Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu
Zdravím všechny,
Chtěl bych navázat na jednu informaci kterou jsem dostal, v Čechách nelze přiškrtit motorku na 35kw z výkonu vyššího než 70kw, pokud ale budu kupovat motorku v Německu, která tam je přihlášená, tak to tam u nich jde, a pak to přihlásit u nás. Nemá někdo s tímto zkušenosti, místo kde to udělají atd, (vše co vás napadne a mne by mohlo pomoct ). Ještě jsem od někoho slyšel, že nelze přiškrtit motorku r.v. 2017 a novější s euro4. Co je na tom pravdy? Jedná se o motorku Yamaha mt09 (2017)

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

27.12.2018 v 19:01 | Nahoru | #1
Poraděno už ti bylo
https://www.motorkar...mp;pgr=0#goto9771072
Nemůžeš chtít legálně snížit výkon na 35kW u typu, které se neprodával v 70kW verzi (což je vlastně jiný typ), tj. MT-09. Můžeš chtít např. Kawu Z800 a dovézt ji rovnou s 35kW v papírech.

(reakce na) Prosím o radu

27.12.2018 v 19:47 | Nahoru | #2
Kohlstein> Myslím to jinak, v Německu omezení při snížení na 35kw není, proto bych to chtěl udělat tam a v tp by to nebylo

(reakce na) Prosím o radu

27.12.2018 v 19:48 | Nahoru | #3
Kohlstein> Asi se teď úplně nechápeme , řekněme to trosku jinak, kdybych to chtěl udělat nelegálně, jak na to tady v ČR?

Naposledy editováno 27.12.2018 19:50:27

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

27.12.2018 v 20:00 | Nahoru | #4
No on ti to kazdej hned vytroubi na verejnem foru..... nemas lepsi si koupit primo motorku s 35kw a neresit pi.....oviny????

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 27.12.2018 v 20:22 | Nahoru | #5
Z druhého konce. Žádná 35kW MT-09 neexistuje. Omezení na 35kW se dnes dělá elektronicky, softwarově. I kdyby takový software existoval a těch 35kW to opravdu mělo, tak to nikdo napříč EU nezapíše do papírů, aby to šlo řídit s A2.
Pro motorky před rokem 2013 může být konverzní kit na 25kW, většinou mechanické dorazy na škrticích klapkách v kombinaci s clonkami v sání. Takto konvertovanou motorku můžou řídit ti, kdo si na ni tehdy udělali řidičák A s omezením. Pokud máš nový A2, tak můžeš řídit pouze v případě, že to neodporuje pravidlu: motocykly s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg , které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem. Není nic jednoduššího, než napsat do Yamahy dotaz, jestli dělali pro Evropu MT-09 jako typ s 50kW nebo 70kW. V případě, že ne a ty budeš i jen nevinným účastníkem nějaké nehody, úřad si to může ověřit a jsi v kelu - řízení bez oprávnění.
Nemůžeš například řídit ani lehké enduro, které má 30kW a 130kg.

Naposledy editováno 27.12.2018 20:26:53

(reakce na) Prosím o radu

27.12.2018 v 20:41 | Nahoru | #6
HornisGSX> Je to pro mne důležité, nějak to jde udělat, ale já nevím jak

(reakce na) Prosím o radu

27.12.2018 v 20:43 | Nahoru | #7
Beranidlo> https://www.mobile....rbike/271627086.html
Mt-09 s 35kw existuje, jen nevím kde a jak to nechat snížit

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

27.12.2018 v 22:17 | Nahoru | #8
Kit skutečně existuje , ale papírování a běhání kolem bude hodně, stejně jako nákladů. UK je zatím v EU, takže v tomto jsi v pohodě, ale pokud máš finance na to si takovou věc zařídit, připadá mi rozumnější naučit se 2 roky na lehčí a hodnější MT-03 a až pak přeskočit na MT-09, nebo klidně rovnou litra, vyjde to mnohem levněji a dost možná se naučíš méně zlozvyků.

(reakce na) Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 27.12.2018 v 22:20 | Nahoru | #9

Beranidlo píše: Z druhého konce. Žádná 35kW MT-09 neexistuje. Omezení na 35kW se dnes dělá elektronicky, softwarově. I kdyby takový software existoval a těch 35kW to opravdu mělo, tak to nikdo napříč EU nezapíše do papírů, aby to šlo řídit s A2.
Pro motorky před rokem 2013 může být konverzní kit na 25kW, většinou mechanické dorazy na škrticích klapkách v kombinaci s clonkami v sání. Takto konvertovanou motorku můžou řídit ti, kdo si na ni tehdy udělali řidičák A s omezením. Pokud máš nový A2, tak můžeš řídit pouze v případě, že to neodporuje pravidlu: motocykly s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg , které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem. Není nic jednoduššího, než napsat do Yamahy dotaz, jestli dělali pro Evropu MT-09 jako typ s 50kW nebo 70kW. V případě, že ne a ty budeš i jen nevinným účastníkem nějaké nehody, úřad si to může ověřit a jsi v kelu - řízení bez oprávnění.
Nemůžeš například řídit ani lehké enduro, které má 30kW a 130kg.



V "kelu" není, mluvil jsem už s několika lidmi, kteří na podobně "stavu neodpovídající" motorce v nehodě byli, ať už se zaviněním nebo bez a nikdo se o skutečný výkon motocyklu nezajímal, což samozřejmě neznamená, že to není možnost. Ale i pokud se taková věc zjistí, stále hrozí pouze finanční pokuta a zákaz řízení, velké problémy by nastaly, až ve chvíli, kdy by se prokázala příčinná souvislost mezi neodpovídajícím výkonem motocyklu a vznikem dopravní nehody.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

28.12.2018 v 08:43 | Nahoru | #10
Dane, fakt ti to za to stojí? takovýhle kejkle jen abys mohl lítat na silné mašině o dva roky dřív ? To ti stará cikánka předpověděla že za rok umřeš?

Jo a normální babu na stroj nesbalíš, ty koukaj po jiných věcech

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 28.12.2018 v 09:40 | Nahoru | #11
tady je seznam kitů35kw, vedle mají 25kw: http://www.alphatec...l&tx=3f937d64527

Vypadá to, že mt-09 mají jen v euro3, xsr900 s euro4. Nechávat to tam seškrtit je blbost, lepší koupit rovnou ojetý škrcený stroj a modlit se při přepisu do cz tp, aby nevepsali záznam o škrcení. Pak odstranit případnou plombu, aby se stroj tvářil továrně. Skutečné škrcení raději ponechat. A nejlépe nechat dovézt a přihlásit bazarem, ty dostaneš jen 35kw motorku, nemáš povinnost pátrat jak to bylo.
Stejně je to určité riziko, lepší koupit gsxr-600,naháče suzuki 6-7, naháče honda cb-cbf600 s továrními 25kw (mají jiný typ ve vin), případně ninju6,z750,er6 mají homologaci pro 2výkony a když nedstraníš omezení, jezdíš legálně s A2. Nebo z900 35-70kw.
tovární 25kw najdeš přes:
https://www.megalevn...i-motodily~c417.html
nebo www.vincheck.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu

28.12.2018 v 11:57 | Nahoru | #12
grooll> Nechci na to balit holky ani něco podobného spíš nemám na to kupovat pořád nové moto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu

28.12.2018 v 12:21 | Nahoru | #13
Mr.Dreamer> Obávám se, že to není kit pro legalizaci jízdy s A2, ale doraz na plynu, který tam namontuje fotr klukovi, stejně jako to má ta MT v inzerátu o příspěvek výš. Nevím o žádné MT-09, která by měla 70kW v základu.

(reakce na) Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 28.12.2018 v 12:25 | Nahoru | #14

Dan111 píše: grooll> Nechci na to balit holky ani něco podobného spíš nemám na to kupovat pořád nové moto

Já dycky prodal s minimální ztrátou ale je fakt že nemám v oblibě nové motocykly, mé motorce je skoro 15let a to už cena/hodnota neklesá a když se o bajk člověk dobře stará tak má hodnotu i vyšší než při koupi.. S ojetým bajkem se nespokojíš? Na tu přechodnou dobu než budeš mít neomezené Áčko? je spousta pěkných jetých bajků které mají už seškrceno a po třech letech je prodáš za to samé za cos je koupil.. Teda alespoň takhle bych to řešil já, je to s minimem administrativy a bez velké ztráty.

(reakce na) Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 28.12.2018 v 12:53 | Nahoru | #15
Beranidlo> německé zákony porušovaly v letech 2013-2016 eu směrnici o dvojnásobku. Proto umí škrtit i tuonoV4 na 35kw, viz seznam. Ale legálně tam tak můžou jezdit nyní jen držitelé A2 z těch let.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nepřesnost ukazatele stavu paliva Yamaha MT-09 maca02 13 12.2.2019 v 20:10 Lumajz
izolace kabelu MT09 Yamaha MT-09 _pheela_ 3 20.1.2019 v 12:46 _pheela_
Špatně vystavuje spojka na MT-09 Yamaha MT-09 nokia321 5 12.1.2019 v 04:25 nokia321
Tlumic rizeni z Ciny [1, 2] Yamaha MT-09 _pheela_ 40 9.1.2019 v 13:28 Gahan37
MT-09 zkušenost a věci okolo Yamaha MT-09 nokia321 13 4.1.2019 v 21:20 nokia321

TOPlist