1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
2 reakcí na tento příspěvek Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
dave-lister píše: To ano, ale motor starší konstrukce nesplní emise ani s kurvítkama. Takže se může stát že ho výrobce stáhne z trhu bez náhrady a nabízí ho na trzích kde emise tolik neřeší.
motor to je klika,ojnice,válec,píst ,hlava a ventily...na tom se nic nemění.Jde o dávkování paliva a vzduch....
Naposledy editováno 16.12.2018 16:36:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
pistapista31 píše: co keby ste jazdili o skupinach 100 motoriek a vysrali sa na ich buzeranske zákony a hlavne držali spolu co je najväčší problém v eu
jezdím na motorce běžně denně vyřídit pracovní i soukromé věci, kde seženu těch dalších 99 lidí, co mi budou chtít dělat doprovod k zákazníkům, do obchodu, na návštěvy... ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
kawasaki-man píše: motor to je klika,ojnice,válec,píst ,hlava a ventily...na tom se nic nemění.Jde o dávkování paliva a vzduch....
Nic se na tom nemění? Tak proč jejich vývoj stojí miliardy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
HornisGSX píše: Co by bylo spousta vyrobcu zrusi prodej nekolika modelu na evropskem trhu pac se jim nevyplati pro eurocuraky vyvijet nove motory.....to co tu zustane doatane katalizatory a dalsi ekopicoviny.....a vsichni se stastne chytime za ruce a budem poskakotat tanec slunka jak jsme zachranili jednu kyticku nebo jednu berusku
katík mám (tedy spíš měl jsem) už na motorce z roku 2000...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
se-se píše: co to pronás znamená? Doufám, že jsme tím zas o kousek blíže tomu ty eurošmejdy z jejich teplých a z nám ukradených peněz placených pelíšků nemilosrdně vypráskat.
Pro nás to bude znamenat jen to, že založíme o něco více "plačtivých" vláken na toto téma, budeme mít u piva zase o téma navíc a jinak se nestane vůbec nic, protože jsme Češi Francozům chtějí zdražit benzín a málem zbořili Paříž
Když se začalo mluvit o přísnějších kontrolách na STK, tak to podle vláken tady vypadalo na "konec motorek v Čechách" a nestalo se ani prd
Takže nestahujte kalhoty, brod je ještě daleko a navíc se přizpůsobíte a zvyknete si...jako vždycky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
Hedge píše: Pro nás to bude znamenat jen to, že založíme o něco více "plačtivých" vláken na toto téma, budeme mít u piva zase o téma navíc a jinak se nestane vůbec nic, protože jsme Češi Francozům chtějí zdražit benzín a málem zbořili Paříž
Když se začalo mluvit o přísnějších kontrolách na STK, tak to podle vláken tady vypadalo na "konec motorek v Čechách" a nestalo se ani prd
Takže nestahujte kalhoty, brod je ještě daleko a navíc se přizpůsobíte a zvyknete si...jako vždycky
vcelku přesné a výstižné i tak to asi bude, měl jsem dnes borce z výroby a bude trošku krize v autech, nějaké vyjímky asi budou nutné aby nás zas moc madein japan moc nepředběhlo a součastná zaměstnanost se neobrátila v bídu, limity výrobu motorek zatím nezvrátí , dá se stím i kouzlit
Naposledy editováno 17.12.2018 21:46:10
1 reakcí na tento příspěvek Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
homat píše: Bude to strašný, nejhorší je, že ta zlá EU chce aby ta motorka Euro 5 fungovala po celou dobu životnosti a ne jen 20.000 Km jak to je u Euro 4
Mimochodem, u aut musel výrobce garantovat funkčnost celého systému řízení motoru a regulace emisí:
Euro 3 = 80.000 km
Euro 4 = 100.000 Km
Euro 5/6 = 160.000 Km
to jenom k těm "kurvítkům" co jsou teď "všude"
Ano, když to tomu autu důrazně nařídíme a zamáváme mu před maskou lejstrem s kulatým štemplem, tak ho to jistě vyleká a bude fungovat přesně dle nařízení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
Yura píše: dnes ráno v rádiu říkali, že EU sníží emise v roce 2030 o 37% oproti roku 2021. Takže jestliže teď máme euro 5, a do r. 21 chybí 2 roky, budeme v tom roku 30 mít odhadem euro 13. Akorát nevím, co do těch motorů chtěji potom lejt
Jinými slovy, protože jde o celkové emise i s oxidem uhličitým, automobilky budou do roku 2021 flákat dvoutunová SUV se spotřebou 10 litrů, v roce 2022 (dřív ne!) přijde ekonomická krize, takže ty SUV stejně budu muset zaříznout. Výchozí stav bude nastaven a do té doby už budou připraveny nové menší modely se spotřebou 6,34 litru.
Vlk se nažere a kozy zůstanou celé?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
felixxx píše: vcelku přesné a výstižné i tak to asi bude, měl jsem dnes borce z výroby a bude trošku krize v autech, nějaké vyjímky asi budou nutné aby nás zas moc madein japan moc nepředběhlo a součastná zaměstnanost se neobrátila v bídu, limity výrobu motorek zatím nezvrátí , dá se stím i kouzlit
a byl to urcite borec z vyroby? jestli si jen nenacetl naky moudra na netu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
to je borec z fabriky který má certifikát na kontrolu elektrosoučástek v celé EU, dělají eletroniku do abs+ spousty dalších věcí,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová emisní normy Euro 5 - co to pro nás znamená
Yura píše: Kohlstein> Protože už dnes se neví, jak donutit spalovací motor ještě víc makat a přitom ještě míň kouřit a vznikají pak afery jako s VW a řadou dalších.
ale ví, přeplnované malolitrážní motory a snižovat váhu motorových vozidel, nanovlákna a jiné fígle, spotřeba do tří litrů,