globalmoto_duben_nolan





Téma: Zkusit si to a rozhodnout
 
7.12.2018 v 18:54
Zdravim jsom tu nový jelito ale tahne mi čtvrtá desitka.
Prostý dotaz za mladejch let jsem mýval devadesátky ty mam skovaný v seně, pak MZ 250 tu jsem prodal když jsem začal stavět a tím to skončilo.Poslední dobou mam chuť se svézt.
Kousek ve vsi se naskytla Yamaha FZ 750 za hubičku.Nejezdila dlouho stála tak jem ji věnoval jeden víkend a dnes najezdil padesat kilometrů.Jede, startuje, nehřeje se,jakš takš brzdi ale nemohu posoudit jak by měla ,bylo mokro a ma to 230 kg.Technicka do jara kamos řekl ze klidně udělá novou.
Ted konec superlativů- měřil jsem kopresi za studena 6 ,, 4,5, 3 ,3,5 za tepla 4,8 ,4,8 ,4,7 ,5.3 ty čisla ve mě vyvolávají hrůzu, výkon jakej to má mít tam určitě není ale mě to stačí .Mezi pěti a šesti tisíci ot. je díra když je to do kopce a je tam kvalt vyšši pokud se to vytáčí od začátku tak to nepociťuji.
Zavěr motorku můžu oléčit aby trochu vypadala ,svezu se příští sezóno zjistím jestli ba nebo neba a pustím dál a když ba koupím lepší. POTŘEBUJI znát názor jestli ten motor mepůjde do kelu uplně nechci hromadu součastek y když ten nákup celku by zaplatily.
Ješté nějakej klučina tam měníl olej a já jsem ddal motorku rovně a musel jsem odpustit 2,2 l oleje abych se dostal na horní hranici v magiskym oku Pán řikal že sni jezdil a olej to nežralo ale taky ho tam nikdy nelil cca rok to měl.Já toho tolik nestačím najezdit abych to poznal,kouřit nekoří výfuk ve vnitř suchý .
TAK TED TU DISKUTUJTE JA SI TO RANO PREČTU A ROZHODNU SE TED MUSIM DO HOSPODY RANO ODPOVÍM DO OBĚDA JSE MAM ROZHODNOUT
vIM ŽE JE TO SRA... ALE CHCI ZNAT KAŽDÝ UCELENÝ NÁZOR

DÍKY VŠEM ZA ODPOVĚDI za gramatiku se omlouvám už na mě čekají

1 reakcí na tento příspěvek Zkusit si to a rozhodnout

7.12.2018 v 19:51 | Nahoru | #1
MDKMilan: Podle těch tlaků jsi tu kompresi měřil blbě. S tak nízkými hodnotami by to mělo problém nastartovat. Taková čísla naskakují, když neotevřeš při měření naplno škrticí klapky. Takže pokud chceš vědět skutečné hodnoty, změř to znovu a nezapomeň na plný plyn.

FZ je celkem držák, ale Yamahy z těch let braly olej všechny. Takže hlídat. Naštěstí to má - jestli se nepletu - hladinové čidlo, takže při úbytku oleje začne svítit kontrolka dávno před tím, než hrozí poškození motoru.

Jde spíše o to, jak moc je tak stará motorka napadená kutily. Ty dva litry oleje navíc vypovídají o tom, že o to "pečovali" laici s rukama dozadu. A to je vždycky riziko.

(reakce na) Zkusit si to a rozhodnout

8.12.2018 v 01:40 | Nahoru | #2

1100Virago píše: MDKMilan: Podle těch tlaků jsi tu kompresi měřil blbě. S tak nízkými hodnotami by to mělo problém nastartovat. Taková čísla naskakují, když neotevřeš při měření naplno škrticí klapky. Takže pokud chceš vědět skutečné hodnoty, změř to znovu a nezapomeň na plný plyn.

FZ je celkem držák, ale Yamahy z těch let braly olej všechny. Takže hlídat. Naštěstí to má - jestli se nepletu - hladinové čidlo, takže při úbytku oleje začne svítit kontrolka dávno před tím, než hrozí poškození motoru.

Jde spíše o to, jak moc je tak stará motorka napadená kutily. Ty dva litry oleje navíc vypovídají o tom, že o to "pečovali" laici s rukama dozadu. A to je vždycky riziko.



Věř je to tak. Jak jsem tomu nevěřil tak budíky jsem si ještě cejchoval s jinými.Plnej plyn,telej motor po těch padesáti kilometrech,svíčky venku,točilo to dost, ventilek tam mam po přídáni oleje se to zvedne tak o dvě atm.startuje to teplý i studený .
napadená vyválena laminovaná kytovaná střikaná elektrika zbastlená ale ram OK vidlice OK zadni guma hranatá takže poslední majitelér ovinkáři v techničaku asi celkem čtyři co se to sem dovezlo v devadesatým šestým. No prostě abych se v zimě nenudil a měl chuť jit do skepa něco robit.

Naposledy editováno 08.12.2018 01:42:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist