Máte stímhle někdo zkušenost -boyesen power x- wing
1 reakcí na tento příspěvek Máte stímhle někdo zkušenost -boyesen power x- wing
» Acceleration gains from idle to wide-open throttle
» Max power gains up to 4Hp. Dyno tested
» Max torque gains up to 5ft. lbs. Dyno tested
» Compliments popular airfilter upgrades
» Smoother, broader power
» Up to an 8% MPG improvement
» Consistantly ride in a higher gear
» Dramatic improvement in ride-ability
» Simple bolt-on, no modifications needed
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte stímhle někdo zkušenost -boyesen power x- wing
Jarrinn píše: to musi byt neco hodne zazracnyho
» Acceleration gains from idle to wide-open throttle
» Max power gains up to 4Hp. Dyno tested
» Max torque gains up to 5ft. lbs. Dyno tested
» Compliments popular airfilter upgrades
» Smoother, broader power
» Up to an 8% MPG improvement
» Consistantly ride in a higher gear
» Dramatic improvement in ride-ability
» Simple bolt-on, no modifications needed
Myslím že jsou to údaje skutečně naměřené ale po tom co tuhle blbost vyndali ze sání
1 reakcí na tento příspěvek Máte stímhle někdo zkušenost -boyesen power x- wing
A keď mám R1tku so štyrmi karburátormi, tak môžem rátať prírastok 16 koní, nie?
Je to istotne dobrá vec
Naposledy editováno 19.11.2018 15:37:24
kilix píše: a tie 4 kone mi to pridá aj na simsone aj na R1čke? Aj na krovinoreze Stihl?
A keď mám R1tku so štyrmi karburátormi, tak môžem rátať prírastok 16 koní, nie?
Je to istotne dobrá vec
Čau a hlavne nezabudni dať ten zázračný magnet na palivovú hadičku pre správnu orientáciu molekúl, výkon hore, spotreba dole .
Máte stímhle někdo zkušenost -boyesen power x- wing
malo kdo se tu pozastavi nad lepsimi parametry motoru, kde se vymeni klasicke karbce za ty s plochym soupatkem - pritom tam je prinos zalozenej na podobnem efektu jako u tohodle udelatoru.