Poprvé jsem nalil do nádrže VIF, do auta - Daihatsu Charade 1,3l, trošku veterán z roku 1990, sekvenční vstřikování s katem, 16 ventilů, 66kW na 800kg váhy. Po vyjetí půl nádrže s VIFem v poměru asi 1:800 jsem se podivil nad barvou svíček - světlá barva, odlupující se světlý karbon. Svíčka 1. válce s kropenatým izolátorem a opálenou elektrodou. Poslední dva roky tankuju pokud možno Vervu a svíčky byly vždycky trošku přičmoudlé. na prvním válci dokonce trošku od oleje, pravděpodobně z odvětrání klikové skříně. Poslední kontrola byla asi před rokem, kdy jsem měl sundanou hlavu. Spalovací prostory, ventily a písty byly tehdy, při používání Vervy, pouze s tenkým povlakem černého karbonu, žádné silné nánosy. Svíčky Bosch FR7, ekvivalent předepsaných Denso K20PR nebo NGK BKR6E. Směs by neměla být chudá, zplodiny CO jsou naopak blízko limitu, kolem 0,4% (taky řeším).