globalmoto_kveten





Téma: Elektromobil zadotujeme
 
17.10.2018 v 12:40
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 15:07 | Nahoru | #1
kerut> Už naposled. Napsal jsi, že protože metro jezdí v intervalu 1 min, že je možné tak jezdit i s vlaky (neřešilo se, jestli osobní či nákladní) s podstatně kratšími intervaly, než dnešní min. 3-4 min. Řešilo se to v souvislosti s možností zvýšení propustnosti tratí. A já ti to rozporuju, že to možné není a ty cca 3 minuty jsou prostě bezpečnostní minimum. V reálu, když se míchá rychlíková, běžná osobní a nákladní doprava na jedné trati, tak to bude interval ještě delší a propustnost jednosměnný koleje prostě bude 10-15 vlaků za hodinu, ne 60 jako u metra. A to už na některých tratích je = jsou už vytížené na 100%. Pokud neoddělíš rychlostní a ostatní dopravu na 4 koleje, tak na dvoukolejné koridory víc vlaků nedostaneš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

28.12.2019 v 22:04 | Nahoru | #2

charlie.vtx1800 píše: kerut> Už naposled. Napsal jsi, že protože metro jezdí v intervalu 1 min, že je možné tak jezdit i s vlaky (neřešilo se, jestli osobní či nákladní) s podstatně kratšími intervaly, než dnešní min. 3-4 min


to jsem teda fakt nenapsal... napsal jsem:

kerut píše: nicmene ten koridor uplne na maximu neni faklt ani ve dne. Vsak to dobre vidis kdyz jede zpozdenej EX 3-4min za nezpozedenym.. teoreticky jde jit samozrejme dal, Cecko metro umi intervaly i pod minutu ale tam je samozrejme jina (radove modernešjsi) zabezpecovacka .. nicmene nase trate se 120-160, kompletne v autobloku a v exponovanych mistech s rychlostkou by vic zvladly..



trate na sve maximum vyuzite nejsou at uz intervaly nebo kapacitou vlaku, a ani v tech intervalech 3-4min (na kterych se koukam shodneme) se bezne nejezdi.. problem neni v tratich samotnych ale v managementu a rizeni, dvoukolejna trat s RNS by byla schopna zvladnout i tyto nebo kratsi intervaly, ...konkretne o minute na venkovnich tratich nikdo nic nepsal

TomElefant>
Mas pravdu, mam uz trochu hokej v tom kdo tu co vlastne obhajuje, a proc, vyvodil jsem toto mylne tvrzeni z tveho oponovani prakticky vsemu co napisu, cimz jsem porusil i sve vlastni zasady uvazovani, a omluva je tudiz zcela na miste.. (ne, byt prolhanym idiotem se necitim..)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist