Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
3 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
Naposledy editováno 17.10.2018 14:23:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Jednoduse kdyby jsi chtel montovat vsechny ficury na snizeni emisi do spalovacich aut, stalo by to bambilion penez a stejne to nakonec vsichni omrdaj viz. filtry pevnych castic.
Takhle namontujes ekologicke ficury na elektrarnu a jedna elektrarna se hlida lepe nez 10 000 aut.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Ne rozhodne nema CZ takovej prebytek aby utahlo 2mio vozidel. A hlavne ne spickovejch.
Johnny83 píše: mě by zajímalo o kolik jsou ta auta ekologičtější, když se do toho započítá i výroba tý elektrický energie. Každej kalkuluje jen s tim, že to nemá vejfuky a tudíž nulový emise. jako asi to pořád vyjde líp než těžba ropy, tankery a další píčoviny s tim spojený, vo tom žádná, kor v porovnání s větrnou a solární energií... ale tou my to tu zřejmě neutáhneme, kdyby si každej jedno elektrovozítko pořídil. nedávno jsem shodou okolností slyšel rozhovor, že ČR má údajně takovej přebytek el. energie, kterej prodává do zahraničí, že by všechny tyto auta v pohodě utáhnul, ale to fakt nejsem schopnej posoudit. Kreku?
ekologičtější...ono je tam strašně moc proměnných - hlavně nájezdy, léta provozu a výdrže baterií - ale i ztrátovost nabíjení (někde 8%, u jiné značky 17%, atp).
obecně lze říct, že ekologičtější nejsou - hlavně kvůli náročnosti výroby a "ekologické likvidace" aku (na což budou taky jednou dotace). a to i když započítáš "ekologickou likvidaci" vyjetého oleje, atp. nejlépe vycházejí velká auta typu "tesla model s" (v porovnání třeba s bmw 5 a 7, apod., která jsou při velkých nájezdech zhruba stejně (ne-)ekologická. čím menší/obyčejnější auto, tím větší elektroprůser.
ale pokud se udělá infrastruktura a vymyslí lehčí/trvanlivější akumulátory s vyšší kapacitou, tak to cesta bude - jen to nevidím tak optimisticky jako soudruzi v bruseli (zkrátka do roku 2030)
za sebe se těším na jediné - až bude elektroenduro do lesa s pořádnou kapacitou baterek...prodlužovák je nepraktickej