Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Mel jsem postupne dva Dodge GC a dva Windstary. Na obou GC byly slyset chycene vacky uz od nejakych 100kkm (ale nezhorsovalo se to a jezdilo to furt) a na jednom Windstaru mi presne ve 160kkm (coz je najezd u ktereho to potkalo snad vsechny Vulcany) odeslo tesneni pod hlavou. Jinak super auta - pokud prijmes americky styl jezdeni a americke normy pohledu na spotrebu benzinu i oleje.
edit: Nekoukal jsi po Fiatu Freemont? To je (skoro) dvojce Dodge Journey, coz je nastupce GC.
Naposledy editováno 14.02.2024 09:27:33
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1) malé mama/hafan taxi s funkci nákupního vozíku v radiusu 20 km kolem baráku,
2) velkou škatuli na občasný převoz harantů, čokla a půl domácnosti na delší vzdálenost.
Tu jedničku bych chtěl řešit elektrikou nebo neoturbeným benzinkem. Bohužel i3 zklamalo, protože rotvíka tam nenacpu. Leda by hned při prvním nabíjení překousal kabel a byl vyměněn za čivavu :(
Dvojka díky malému ročnímu nájezdu by potom právě mohla být žravá, pokud bude spolehlivá a bez investic, což jsem u amerického benzinu (do cca 5 let stáří a max. 100 t km) předpokládal :(( Na inzerci jsem viděl několik kousků vyrobených v Kanadě, proto mě překvapuje, že píšete o fabrice v Evropě.