Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Jinak by tedy mel pri tomhle vystrelu monokla no, hlavu by mu to asi neutrhlo a pro priste by se poucil.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
A teď z jiného soudku. Kurvy útočí - Svaz dovozců automobilů zjistil, že by k nám bazarníci mohli ve větším počtu začít dovážet zánovní benzíňáky a nafťáky, protože na západě mají na elektriku dotace, lidi se tam budou benzínu a nafty zbavovat, a z naší krásné země by se stalo "smetiště Evropy" - tedy že oni by neprodali už ani hovno. Proto vydali memorandum:
Návrh Svazu dovozců na podporu nákupu nízkoemisních automobilů v ČR
Z důvodu rostoucích cen vozů, pomalé obnovy vozového parku a z toho vyplývajících ztrát příjmů státního rozpočtu, pro podporu zachování pracovních míst, úsporu emisí a plnění klimatických závazků státu i lokálních výrobců a zároveň pro zvýšení bezpečnosti provozu a v souladu s cíli Národního akčního plánu čisté mobility
navrhujeme podpořit nákup vozidel, která splňují pravidla pro udělení RZ „EL“ (0 až 50 g CO2/km), po limitované období trvající 24 měsíců takto:
1) nová vozidla s nulovými emisemi (elektromobily BEV a vodíkové vozy FCEV) částkou 200 000 Kč,
2) nová vozidla s emisemi do 50 g CO2/km (plug-in hybridy PHEV) částkou 100 000 Kč,
3) snížením nepeněžního plnění zohledněného v daň. základu pro uživatele služebního vozidla i k soukromým účelům z 1 % na 0,5 % měsíčně, aby došlo k srovnání podmínek s vozy se spalovacími motory.
Další zpráva je o tom, že přijel kolega z Německa a postěžoval si, jak je tam drahý benzín. Aby ne! Od nového roku je tam nově "emisní daň" .