globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

8.12.2019 v 17:10 | Nahoru | #1
Milanos> Vyšší otáčky můžou být. Jakmile mám udělané změny průřezu k časování, tak je to pro mě jenom varianta na pár minut.
Porovnávám obrázky a ty tvoje válce mají stejnou výšku kanálů, jako dříve odkazované NSR250R MC16:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

8.12.2019 v 18:02 | Nahoru | #2
Beranidlo> To by asi i mohlo odpovidat, protoze jestli prodejce tvrdi ze pasuji pisty z NF5 coz je zavodni derivat NSR motoru MC16, tak by to mohlo byt.

Vtipne je ze sirka obou vyfukovych kanalu na NSR je 65 mm v obvodu valce, ten muj ma 74-75 mm, mereno krejcovskym metrem.

Ale kdyz se vratim k vyfukum, je tu jeste jedna vec - otvirani privery. Mam kabelaz na NSR250 MC21 s ridici jednotkou zeeltronic, privery se otviraji pres lanovody servem a to dostava impulz z ridici jednotky. Myslim ze to je programovatelne, a podle me do toho vstupuje i throttle position sensor, ty ses schopny mi rict kdy ma tedy otevrit?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist