po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Vtipne je ze sirka obou vyfukovych kanalu na NSR je 65 mm v obvodu valce, ten muj ma 74-75 mm, mereno krejcovskym metrem.
Ale kdyz se vratim k vyfukum, je tu jeste jedna vec - otvirani privery. Mam kabelaz na NSR250 MC21 s ridici jednotkou zeeltronic, privery se otviraji pres lanovody servem a to dostava impulz z ridici jednotky. Myslim ze to je programovatelne, a podle me do toho vstupuje i throttle position sensor, ty ses schopny mi rict kdy ma tedy otevrit?