po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
Force má nádherné provedení s plynulou změnou průřezu potrubí, takhle by měl výfuk vypadat.
Force 304 vůbec není dokonalý, nerez se hůř tvaruje, průřez se skokově mění mezi jednotlivými částmi. Zdá se mě o malinko kratší, což může znamenat, že horší výplach válce kompenzují zvýšenými otáčkami.
Seriový výfuk MC28 by byl mnohem lepší, než je, kdyby z něj diletanti pomocní konstruktéři neudělali zkroucenou jitrnici. Za každý takový násilný ohyb se platí ztrátou vyplachovací účinnosti.
Naposledy editováno 27.12.2018 11:09:44