bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 10:02 | Nahoru | #1
Jeste se vratim k te firme JHA. Tady nejaky rozsypany caj ohledne tech uprav a produktu co delali.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 11:05 | Nahoru | #2
Milanos> Zaujalo mě, proč jsou výfuky Force 304 dražší, než Force, když vůbec nevypají tak dokonale. Nejspíš to bude materiálem. Force 304 by měl být nerez s titanovou tlumivkou, u Force jsem specifikaci nedohledal.
Force má nádherné provedení s plynulou změnou průřezu potrubí, takhle by měl výfuk vypadat.


Force 304 vůbec není dokonalý, nerez se hůř tvaruje, průřez se skokově mění mezi jednotlivými částmi. Zdá se mě o malinko kratší, což může znamenat, že horší výplach válce kompenzují zvýšenými otáčkami.



Seriový výfuk MC28 by byl mnohem lepší, než je, kdyby z něj diletanti pomocní konstruktéři neudělali zkroucenou jitrnici. Za každý takový násilný ohyb se platí ztrátou vyplachovací účinnosti.


Naposledy editováno 27.12.2018 11:09:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist