po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
spalovac píše: Nevím,jak to sleduješ, ale on v tom má klikovkou z GP 250..pokud se teda nepletu (mimo ojnice a ložiska)
Jinak NSR250 a ani RS250 15000 netočil. A když už, tak zcela zbytečně.
Vím, co se chystá za klikovku, nevím ale, co přesně za ojnice tam mají být, i když horní oko jsme trošku řešili.
Nikdo mě nepřesvědčí, že když jedeš na titul v GP, tak se spokojíš s maximem otáček 13,5k, jako mají produkční motory. Maximum kolem 15k je standard v motokárách, tak proč by to nemělo být i v GP? Pohled na ty dva hovadsky veliké výfukové kanály tomu nasvědčují. No a protože víme, že vždycky je něco za něco, obávám se, že s těmato GP válcema by se po silnici nedalo vůbec jet.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Tady je video z Radvanic s Hondou. Točí to max do 13000.
Naposledy editováno 26.12.2018 21:49:16