globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




2 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

19.10.2018 v 12:55 | Nahoru | #1

Když už se to tu plní offtopicem, nějak nevím co si o tom myslet

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

19.10.2018 v 18:03 | Nahoru | #2

Kocandak píše:
Když už se to tu plní offtopicem, nějak nevím co si o tom myslet



zajimavej design, jen z toho sroubovanyho spoje jsem takovej rozpacitej :D

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

21.10.2018 v 12:52 | Nahoru | #3
Kocandak> Naštěstí neškodný blázen. Obývák si udělal v dílně a žije tím, ale proč ne. Jeho řešení jsou konstrukčně v pořádku a podobné věci fungují například na velikých lodních motorech nebo v hydraulice. Písty rychloběžných spalovacích motorů dospěly k jinému řešení a tak to i zůstane. Až předvede, že mu to funguje na motoru, tak jeho konstrukce prorazí. Jinak jsou to pouze těžítka na stůl. Zajímavá je jeho argumentace s vložkou válce, která má okýnka až přehnaně rozšířená. Ale je dobré si tento detail uvědomit při konstrukci válce a pístu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist