po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
mito7 píše: Proč u závodních dvoutaktů je to vyplněný nějakým plastem ?
Myslíš, že ta klika pracuje při teplotě 100 stupňů, když ani hlava tohoto motoru nepřekročí 60 stupňů? A přes kliku proudí nasátá chladná směs.
hele myslis ze jsou u zavodnich dvoutaktu lesteny kanaly? co jsem mel otevreny nejaky krosky, tak jsou kanaly hruby - ani ne povrch odlitku, ale schvalne jeste tryskane, nebo tak neco...
assassin píše: hele myslis ze jsou u zavodnich dvoutaktu lesteny kanaly? co jsem mel otevreny nejaky krosky, tak jsou kanaly hruby - ani ne povrch odlitku, ale schvalne jeste tryskane, nebo tak neco...
Leštění je špatně z důvodu sekundárního proudění. Kanály je dobré vyhladit ve směru proudění, to je vše. Je to pracné, proto se to na sériových válcích nedělá. Ale je to samozřejmě i prostor pro další zlepšování samotným závodníkem. S obrázkama jsem to vysvětloval v článku https://www.motorka...=clanky&cid=1999