globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

19.10.2018 v 10:47 | Nahoru | #1

mito7 píše: Proč u závodních dvoutaktů je to vyplněný nějakým plastem ?
Myslíš, že ta klika pracuje při teplotě 100 stupňů, když ani hlava tohoto motoru nepřekročí 60 stupňů? A přes kliku proudí nasátá chladná směs.



hele myslis ze jsou u zavodnich dvoutaktu lesteny kanaly? co jsem mel otevreny nejaky krosky, tak jsou kanaly hruby - ani ne povrch odlitku, ale schvalne jeste tryskane, nebo tak neco...

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

19.10.2018 v 11:21 | Nahoru | #2

assassin píše: hele myslis ze jsou u zavodnich dvoutaktu lesteny kanaly? co jsem mel otevreny nejaky krosky, tak jsou kanaly hruby - ani ne povrch odlitku, ale schvalne jeste tryskane, nebo tak neco...


Leštění je špatně z důvodu sekundárního proudění. Kanály je dobré vyhladit ve směru proudění, to je vše. Je to pracné, proto se to na sériových válcích nedělá. Ale je to samozřejmě i prostor pro další zlepšování samotným závodníkem. S obrázkama jsem to vysvětloval v článku https://www.motorka...=clanky&cid=1999
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist