globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.10.2018 v 12:19 | Nahoru | #1
mito7> Tak to mas pravdu, a kanaly zvetsovat nechces? Urcite by se dalo sehnat mapovani cagivy gp500 coz jsou 4 stopetadvacitky.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

19.10.2018 v 08:14 | Nahoru | #2

Milanos píše: mito7> Tak to mas pravdu, a kanaly zvetsovat nechces? Urcite by se dalo sehnat mapovani cagivy gp500 coz jsou 4 stopetadvacitky.


Časování mi vyhovuje, dokonce používám poslední vyvinuté válce A0401, které mají časování zmenšené a motor krásně funguje v rozsahu od 4 000 do 12500 otáček. Nepoužívám motorky na závody, ale na běžné ježdění. Jen jsem dal laďáky Giannelli a Arow - vybrousil na vstupu co to šlo, slícoval s přírubou a kanálkem ve válci, stejně i na sací straně včetně převrtání karburátoru a vybroušení a slícování jazýčkového ventilu a jeho přechodu. Precizní seřízení a slícování výfukové přívěry. Přepouštěcí kanálky jsem vybrousil a vyleštil bez změny jejich časování. Samozřejmě vyladěná směs ve všech režimech. Vybraný (na váhu) a ještě odlehčený píst a čep. A tak již jen hledám, kde to mohu dál vylepšit - hrát si .
Ještě k tomu většímu objemu. Již tak je motor dost krátkozdvihový (56x50,6mm) a nechci jej dělat ještě krátkozdvihovější větším vrtáním.

Naposledy editováno 19.10.2018 08:48:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist