globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

17.10.2018 v 16:03 | Nahoru | #1

Milanos píše: Beranidlo> Urcite vetsi objem klikovky pomuze, ale take pomaha vetsi podpistova komprese, aby se toho vice preplachlo nahoru a do vyfuku, nacez kdyz pist zavre preplach a leti vyfukem zpet vlna ktera smes vraci zpatky do valce ma to tak trochu efekt preplnovani. Musi to byt spocitany ale presne.


Odlehčení v klikové hřídeli mají objem zhruba kolem 5% celkového objemu pod pístem. Kompresní poměr pod pístem, ve skříni, se počítá stejně, jako nad pístem, tedy podíl objemů v horní a spodní úvrati. Toto číslo, geometrický kompresní poměr, je obvykle mezi 1,4 až 1,6. Efektivní kompresní poměr v okamžiku, kdy otevřou přepouštěcí kanály, je 1,3 - 1,4. Vlivem ztrát při plnění je skutečný tlak v klikové skříni na začátku výplachu jen o 0,2 atmosféry vyšší, než atmosférický tlak. O množství směsi, kterou dostaneš do válce, tak rozhodují tlakové poměry vyvolané výfukovým rezonátorem.
Může se snadno stát, že motor s příliš velkou kompresí pod pístem bude mít menší výkon, protože při 10.000 - 14.000 ot/min vstupují do hry aerodynamické a pumpovní ztráty, které rostou s druhou mocninou otáček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

17.10.2018 v 17:27 | Nahoru | #2
Beranidlo> To je vsechno mozny, ja jen vim ze NF5 RS 250 ma vetsi kompresni pomer pod pistem nez standartni NSR a lepe jede, proto spousta lidi nechava kartery vyvarit aby to zvysili. Urcite na ty porty musi byt spravne naladeny vyfuk aby to rezonovalo tak jak ma, ale je uplne normalni ze zavodni 250 motaj ke 14-tisicum a maj rozhodne vetsi kompresni pomer pod pistem nez produkcni 250, ktere toci o 1500 mene.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist