globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

11.10.2018 v 16:34 | Nahoru | #1
nechci to tu plevelit OT, tak jen strucne - kroutak neni statickej, ma prubeh, ten se odviji od pohybu kmitajici hmoty,.. takze v principu(receno trosku neselsko rozumove, pardon..) muze tezsi hmota paradoxne lepe transformovat energii expandujicich spalin do rotace kliky, coz selsky receno znamena "prida kroutak".. je to trosku obdoba jako kdyz treba v hlavni urychlujes BB kluicku nebo olovenej brok, transformace termodinamickyho deje na klasickou dynamiku pevnyho telesa ..

a ted uz pssst, byla by skoda zasrat jedno z mala zajimavejch vlaken

E: viz dole, jasny ja takovy reseni v zadnym pripade neobhajuju, jen vysvetluju proc to neni (z fyzikalniho hlediska) az takovy nesmysl osobne bych sel taky cestou lehcich hmot a vyssich otacek ..a to nejen u 2T

Naposledy editováno 11.10.2018 18:04:06

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

11.10.2018 v 17:25 | Nahoru | #2
kerut> Kuci nechci vam tu diskusi kazit, ale resit kroutak na dvoutaktu je celkem holej nesmysl, racingovy 2T maj prave odlehcen vsechny mozny rotujici hmoty a funguji pak spis jak on/off. Rychle jim otacky padaji a znovu se do otacek rychle derou.

I kdyby zakazkovy ojnice byly o malo tezsi je to par gramu, nebude to mit moc vliv kdyz setrvak, primarni prevod, spojkovej kos a sekundarni prevod budou odlehceny do bezvedomi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist