po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
a ted uz pssst, byla by skoda zasrat jedno z mala zajimavejch vlaken
E: viz dole, jasny ja takovy reseni v zadnym pripade neobhajuju, jen vysvetluju proc to neni (z fyzikalniho hlediska) az takovy nesmysl osobne bych sel taky cestou lehcich hmot a vyssich otacek ..a to nejen u 2T
Naposledy editováno 11.10.2018 18:04:06
I kdyby zakazkovy ojnice byly o malo tezsi je to par gramu, nebude to mit moc vliv kdyz setrvak, primarni prevod, spojkovej kos a sekundarni prevod budou odlehceny do bezvedomi.