globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

17.9.2018 v 13:44 | Nahoru | #1
To jsem tak ani nemyslel, možná špatně napsáno. To véčko spíš bud mít výhodu rozložení hmotnosti v rámu a užší stavbu. To je právě ten rozdíl mezi 250 a 350, a jak píšeš ikdyž bys tu 350 udělal fakt hodně dobře aby spodek vydržel, pořád má ten motor víc "rotující hmoty" - dost pravděpodobně. Bude se za jízdy chovat jinak, a to dejme tomu i kdyby byl našponovanej na hodně otáček a neměl posunutout výkonovou křivku níž. Pocitově a za jízdy ty motory budou podle mě působit jinak, pokud bych chtěl něco přesně zreplikovat tak bych zůstal u původního objemu, to je co jsem psal.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

17.9.2018 v 13:55 | Nahoru | #2
Kocandak> Jasný chápu, já nechci dělat přesnou repliku 250 GP, protože nemám rám ani další věci, navíc válce GP jsou tak našponovaný, že ti vydržej chvíli a musíš to dělat, navíc si musíš hrát pořád s karburací a to je naprd. To tam radši dám tu 300 cc sadu, má stejný výkon jako GP ale při nižších otáčkách a stačí jednou za rok udělat kroužky a tralala.

Mimochodem hodně high-tech co se týče dvoutaktů, byla Honda NSR 500V - dvouválec. Ten motor to je naprostá učebnicová ukázka toho jak vesmírný program kulhá za vývojem HRC ))
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist