po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Klasická NSR 250 má pístní čep 15 mm a píst váží někde kolem 200-220 gramů dle výrobce. Převrtaná 300 cc má pístní čep taky 15 mm, ale píst váží už přes 250 gramů a točí o cca 600 otáček méně a výkon má nástup spíš ve středu otáčkového spektra než ve vršku. Naproti tomu závodní RS má pístní čep 14 mm a váha pístu je 160 g a točí 13,5 tísíce. Takže pokud se bavíme o RD 350, tak válce můžeš udělat jak chceš dobrý, ale díky těžkým pístům bude trpět klika, proto při tomhle tuningu musíš sehnat závodní kliku aby to vydržela a když použiješ dobrá ložiska i na zbytek karterů a převodovku, není tam nic co by se mohlo rozbít. Je to fakt ale už o jinejch penezích.
Proto já šel cestou GP spodku, kde máš už kliku udělanou na tyhle výkony a válce jsou 300 cc potuněný. Když se to povede bude to dávat přes 80 kobyl.