globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

17.9.2018 v 11:37 | Nahoru | #1
Milanos> Jo, tak nějak to je...uvědomil jsem si že je to pro mě moc starostí, a nemám na to ani čas. A on to je vlastně pořád takovej paskvil, ten motor z RDčka má taky svoje limity. Výhodu u toho RD vidím v jednodušší konstrukci, dílů je na to hromada, jednodušší motor na opravy/servis. Motor V2 z RS/RGV je pro "sport" použití vhodnější, výkonější, snese víc otáček...a je to prostě víc závoďák. Navíc osobně bych zůstal u objemu 250, kvůli charakteru motoru, chlazení atd.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

17.9.2018 v 12:58 | Nahoru | #2
Kocandak> Ahoj, nevím jestli je V motor nebo řadový motor takový rozdíl, tedy alespoň u dvoutaktů asi ne. Tam je to v podstatě jedno a limitující bude vždycky to co snese klika a z jakého materiálu a jak dimenzovaný je válec s pístem. Otáčky neurčuje u dvoutaktů konfigurace (V, řaďák, atd) ale spíš to, jak je řešeno plnění a vyplachování a taky jak těžký je pístní čep, píst a ojnice.

Klasická NSR 250 má pístní čep 15 mm a píst váží někde kolem 200-220 gramů dle výrobce. Převrtaná 300 cc má pístní čep taky 15 mm, ale píst váží už přes 250 gramů a točí o cca 600 otáček méně a výkon má nástup spíš ve středu otáčkového spektra než ve vršku. Naproti tomu závodní RS má pístní čep 14 mm a váha pístu je 160 g a točí 13,5 tísíce. Takže pokud se bavíme o RD 350, tak válce můžeš udělat jak chceš dobrý, ale díky těžkým pístům bude trpět klika, proto při tomhle tuningu musíš sehnat závodní kliku aby to vydržela a když použiješ dobrá ložiska i na zbytek karterů a převodovku, není tam nic co by se mohlo rozbít. Je to fakt ale už o jinejch penezích.

Proto já šel cestou GP spodku, kde máš už kliku udělanou na tyhle výkony a válce jsou 300 cc potuněný. Když se to povede bude to dávat přes 80 kobyl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist