po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod
jestli to děláš tou 1 variantou tak ti garantuju že to bude nejdražší NSRko ve střední možná cele evropě..takhle po dílech v tom utopíš peněz jako za slušný byt
Ja ze taky zbláznil do 2 taktů..Yamaha R5 ale začal jsem tím že jsem koupil z anglie slušný základ a od něj se se vše odvíjelo... stálo to hodně peněz..a dneska mohu potvrdit že kdybych koupil hotovou jak mi tehdá někdo nabízel... tak by vyšla levněji.
každopádně držím palce
zkus se rozepsat jak to tedy je?
Naposledy editováno 15.09.2018 07:07:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Dalším problémem u NSR jsou magneziové ráfky. Supr, lehké ale hořčík neni trvanlivý a po 25 letech strašně rád praská, takže zase řešíš nové ráfky.
NSR je dnes investice a počítá se s financema které do toho pustím.