globalmoto_duben_nolan





Téma: Rozhlížení při přejíždění přejezdu
20.8.2018 v 22:03
Ahoj, tak nedokážu přestat myslet na absurditu povinnosti rozhlížení se při jízdě přez železniční přejezd.
U velkého množství přejezdů není možnost se rozhlédnout, protože jednoduše je vidět třeba jen na 30m !!!
Tedy , když nevidím, tak se musím otočit a jet jinudy, nebo riskovat srážku !
A to už nemluvím o zákonu:
§ 29
(1) Řidič nesmí vjíždět na železniční přejezd,
d) je-li již vidět nebo slyšet přijíždějící vlak nebo jiné drážní vozidlo nebo je-li slyšet jeho houkání nebo pískání; toto neplatí, svítí-li přerušované bílé světlo signálu přejezdového zabezpečovacího zařízení,

Tedy to znamená, když se rozhlédnu a vidím vlak, tak při bílém přerušovaném světle zákaz vjezdu na přejezd neplatí!
Buď jsem debil, nebo je to další věc co v tomto státě nefunguje.

PS:Dnes jsem se zkusil rozhlédnout, kde nebylo vidět !!!!! tedy jsem tam chvíli stál !!! , tedy jsem zastavil a auto za mnou se mohlo zbláznit, co že to dělám - vytroubil mně - zkuste to taky....

Naposledy editováno 26.08.2018 20:38:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozhlížení při přejíždění přejezdu

24.8.2018 v 13:27 | Nahoru | #1
tomasd.> Z tvých příspěvků jsem pochopil, že mícháš jablka z hruškama. A jak vidno, nejen já. Tak nedělej Zagorku a dopřej nám osvěty, jak to tedy je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozhlížení při přejíždění přejezdu

24.8.2018 v 13:43 | Nahoru | #2
chiro2> viz tvůj příspěvek 49 - samozřejmě, že ve finále je za stav přejezdů jako součástí dráhy odpovědný stát (podobně jako za stav dálnic a 1.třídy). Vrchním 'orgánem' je tam vždy Ministerstvo dopravy. Pod ním jsou subjekty přímo státní nebo se státem jako jediným akcionářem. Kontrolní pravomoci jsou pak plně v rukách státu.
Téma je zamknuto


TOPlist