Téma: Vztek
 
11.8.2018 v 09:05
Teď jsem se díval na nějaký videa z kamer na helmách, na řídítkách a tak vůbec na motorkách...krom více či méně, v obou případech však zbytečně, vyhrocených situacích, jsem si všiml jedný věci... Někteří jedinci jako kdyby se těšili, tetelili se, až budou moct nějakýho chudáka vytroubit, vyfakovat a následně ho nejlépe ještě zdržovat....

A tak jsem se chtěl zeptat, kolik z vás je stejnejch..? Nebojte se, internet je anonymní, tak buďte hrdinové jako v jinejch vláknech ;)

Jyrka se psát nemusí, o tom se to už ví...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vztek

11.8.2018 v 22:02 | Nahoru | #1
Ach jo... Proč to jinde jde a u nás ne? Stačí se při zipu nelepit na prdel vozidlu před sebou, ale jet s takovým rozestupem, aby se do mezery další vozidlo bezpečně vešlo. Pak zip funguje naprosto plynule, jen se po něm zkrátí rozestupy. Jenže to chce pravidla znát, myslet, a umět to používat. Což je pro spoustu řidičů nepřekonatelný problém. Pro ně je přednější vlastní ego a potřeba "vychovávat".

Podobný problém jsou kruháky s více jízdními pruhy. U nás spousta lidí nechápe, že ten vnější je pro ty, kteří hodlají vypadnout na prvním výjezdu. Takže ze strachu, že by se nemuseli dostat ven, objíždějí třičtvrtě kruháku vnějším pruhem a ti na vnitřních musejí zpomalovat a zastavovat, protože těm na vnějšku musejí dávat přednost. Což plynulost průjezdu kruhákem totálně zabije. Ale "mistrům světa" se to nedá vysvětlit, ti žijí v domnění, že všechno vědí nejlíp a nikdo je nebude poučovat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vztek

11.8.2018 v 22:13 | Nahoru | #2

1100Virago píše: Ach jo... Proč to jinde jde a u nás ne? Stačí se při zipu nelepit na prdel vozidlu před sebou, ale jet s takovým rozestupem, aby se do mezery další vozidlo bezpečně vešlo. Pak zip funguje naprosto plynule, jen se po něm zkrátí rozestupy. Jenže to chce pravidla znát, myslet, a umět to používat. Což je pro spoustu řidičů nepřekonatelný problém. Pro ně je přednější vlastní ego a potřeba "vychovávat".

Podobný problém jsou kruháky s více jízdními pruhy. U nás spousta lidí nechápe, že ten vnější je pro ty, kteří hodlají vypadnout na prvním výjezdu. Takže ze strachu, že by se nemuseli dostat ven, objíždějí třičtvrtě kruháku vnějším pruhem a ti na vnitřních musejí zpomalovat a zastavovat, protože těm na vnějšku musejí dávat přednost. Což plynulost průjezdu kruhákem totálně zabije. Ale "mistrům světa" se to nedá vysvětlit, ti žijí v domnění, že všechno vědí nejlíp a nikdo je nebude poučovat

přesně z tohoto důvodu totálně zprasili kruháč v Havířově
Já bych někdy ráda zjistila, jak se po tom jejich semaforovem vylepšení v něm má jezdit

A ještě jedno video, jak udržet plynulost provozu vv zipu


Naposledy editováno 11.08.2018 22:20:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist