Téma: Motor se "dusí" v nízkých otáčkách,díra v plynu
24.7.2018 v 23:34
Zdravím,hledal jsem tento problém na fóru a našel jsem dost podobných problémů ale nikde se to nedořešilo nebo to nebyl zrovna můj případ, nicméně problém je takový že Varadero normálně nastartují i bez sytiče okamžitě chytne.Pár měsíců zpět jsem měnil svíčky protože na předním válci přestala pálit projevovalo se to tak že po startu nedržela volnoběh nemělo to sílu atd...Nyní je problém takový,že mám jakoby díru v plynu či jak to nazvat když nastartuji,nechám ji zahřát a dám plný plyn na místě,tak do 4 tisíc se tomu nechce a po překročení 4 tisíc vystřelí až do omezovače,za jízdy se to projevuje tak že na jedničku se musím rozjíždět s vysokýma otáčkama a na 5ku když mám 1/4 plynu a přidávám tak motor za 1/4 jakoby se udusil motorka dokonce pocitově brzdí a když dám ještě více plynu normálně se chytne a jede jak má až do maximalka.Jel jsem na druhým varaderu a tam šlo dát za 1 vytočit 3 tisíce a za 2 a to samé a on se sebral tady kdybych to udělal tak se prostě dusí není to že by zdechl ale prostě to jakoby brble nebo traktoruje a nic ale když pomůžu spojkou a překročí ty 4 tisíce sebere se.Setkal se s tím někdo ?

Motor se "dusí" v nízkých otáčkách,díra v plynu

24.7.2018 v 23:37 | Nahoru | #1
Jo jinak vzduchový filtr je nový,motorka rok stála,karburátory jsem odkalil dal nový benzín + aditivum,nový olej,svíčky,udělal jsem synchronizaci karbeců to jest vše gumy nafoukaný řeťezovka nová,řetaz napnutý

1 reakcí na tento příspěvek Motor se "dusí" v nízkých otáčkách,díra v plynu

25.7.2018 v 08:40 | Nahoru | #2
a štartuje bez sytiča aj úplne studená?
nezostáva ti visieť sytič?

tie karburátory by som po roku státia každopádne pozrel ako vyzerajú znútra a odmontoval všetky trysky a prestrekol čističom.

Inak príznaky máš presne opačné, než visiaci sytič, skôr mi to príde ako čiastočne/úplne upchatá tryska.

Naposledy editováno 25.07.2018 08:42:57

(reakce na) Motor se "dusí" v nízkých otáčkách,díra v plynu

25.7.2018 v 09:04 | Nahoru | #3
kilix> jestli úplně studená to nevím,ale v tomhle počasí normálně bez sytiče akorát bez něj ty otáčky začnou na studeném motoru klesat až třeba chcípne,pokud třeba týden stojí je potřeba sytiče z toho důvodu aby právě nechcípla,jinak stačí klidně nastartovat bez sytiče ujet hned 500m a už drží samozřejmě žádnou pilu dokud se nezahraje.Pokud přidám plyn se syticem po startu(když ho použiji)tak nádherně reaguje na plyn při volnoběhu,pokud vypnu musím přidávat pomaličku,ale to je projev studeného motoru si myslim.Jinak jestli zůstává viset nevím,jak to zjistím? Mělo by se to projevit na spotřebě ne ? K té mám taky něco,když chci jet na tu pětku 80kmh není problém ale když když chci zrychlit tak musím právě otočit dost plynem aspoň tak na půlku protože ze začátku je tam ta díra či to jakoby dusí,což si myslím že může mít také vliv to samé kopce kde musím dát na 5ku plný a jedu 80 i když u toho druhého varana bych nemusel plný dávat protože od spodu bere krásně,pak také ty rozjezdy kde to chce více plynu a to vše kvůli té díře a mrtvému motoru do 4tisic takže jsem nucen to držet ve vysokých točkách.Podtrženo sečteno 5l/100km.

1 reakcí na tento příspěvek Motor se "dusí" v nízkých otáčkách,díra v plynu

25.7.2018 v 12:40 | Nahoru | #4
Ahoj, asi máš někde ucpaný kanály nebo trysky v karbcech. Ve vyších otáčkách už moto bere jiné než volno běžné trysky a benzin na to stačí,ale takhle to vypadá,že ti ho tam jde v nizkých otáčkách málo...rozebrat karbce, ideálně dát na ultrazvuk a přitom zkontrolovat vše. Budeš mít klid
edit. ještě mrkni na hladinu plováku

Naposledy editováno 25.07.2018 12:41:41

(reakce na) Motor se "dusí" v nízkých otáčkách,díra v plynu

25.7.2018 v 13:19 | Nahoru | #5
sseba1> taky jsem si to říkal,zkusil jsem i přes odkalovací šrouby vstříknout aditivum nechat provrčet a stejně nic, akorát to zase ulillo svíci na předním válci .Takže to dám jednomu pánovi u nás co opravuje motorky,né že bych si na ty karbece netroufal ale nechce se mi do toho radši to nechám někomu s většími zkušenostmi.

Motor se "dusí" v nízkých otáčkách,díra v plynu

25.7.2018 v 15:37 | Nahoru | #6
Každopádně to chce pro jistotu nový všechny o kroužky, kontrola jehel a sežízení podtlaků, bohatosti atd,ale to bez jistoty čistýho karbce je jen práce navíc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna parkovaček Honda XL 125V Varadero olejolalij 3 10.12.2018 v 20:08 Sídžej
Přihlášení motocyklu dovezeného z F... Honda XL 125V Varadero jawabmx 9 2.12.2018 v 12:56 brdyn35
cukání Honda XL 125V Varadero Lukydoga 6 29.10.2018 v 22:08 _Michal
Dunlop D602 a Pirelli Scorpion S/T Honda XL 125V Varadero Ondras125 0 13.10.2018 v 22:15 Ondras125
Honda Varadero 125 - Nefunkční tach... Honda XL 125V Varadero DavovecCze 0 29.9.2018 v 20:30 DavovecCze

TOPlist