globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Špalky na velkém enduru - tlak, haltr a pár dalších dotazů, kvalitní k...
 
22.7.2018 v 11:24
Vím že se tady o tom už psalo hodně, ale nebyl by někdo, kdo má zkušenosti napsat nějakej závěr ? Už jsem se o tom bavil s pár lidma, ale každej říká něco jinýho a odvolává se na různý zdroje. Takže z toho nejsem vůbec chytrej.

Jedná se o motorky od osmistovek vejš gs, tigr, supertenere, afrika..., na gumách typu E09 a ježdění po kamenech, v blátě a písku, takže docela těžký stroje a celkem problematický podloží.

Guma s duší. Má smysl u takovýhle motorky používat haltr ? Já teda foukám na předepsaný minimum 1,5 atm. Míň se bojím a zatím teda dobrý. Nic se neprotočilo. Vážím s plně naloženou motorkou 370 kilo.
Je znatelně vyšší opotřebení na gumě, která má mít na silnici 2,5-2,9 atm, když s ní jedu po asfaltu na 1,5 atm ? Jsou to přejezdy mezi místama kde to je potřeba a nechce se mi pořád nafukovat a ufukovat. Může to bejt i přes 200 kilometrů.

Foukám to pumpičkou na kolo vyjímečně,ale věšinou u pumpy . Vím že to je opruz a protože všichni v poslední době mají kmpresory, tak nedej bože, že bych si ho taky pořídil, ale je to 0,5 kilo navíc, co jsem se díval. Tak nevím. Klidně bych za něj dal i víc, kdyby byl trochu výdržnej a malej. Jen nevím co, protože rockway a touratech mají na webu něco mezi 700-1500,- a otázka, jestli to fakt vydrží i v prachu, kde se normální šmejdy za 300 za chvíli zadřou.

Dík za za poznámky k tématu.

Naposledy editováno 22.07.2018 11:26:37

1 reakcí na tento příspěvek Špalky na velkém enduru - tlak, haltr a pár dalších dotazů, ...

23.7.2018 v 10:22 | Nahoru | #1
Neviem ako to robíte ale XT644 som vyskúšal len raz a stačilo. Do 2000 to plávalo aj s normálnym tlakom ako na vode a keď sa to trochu ojazdilo a unormálnilo tak mi zmizla doslova pred očami.
Tá napravo má 5500 km a už je ďaleko za limitom použiteľnosti, len sme boli v zahraničí a vymenil som ju až keď som zohnal náhradu. Možno som natrafil len na tú najhoršiu sériu čo vyrobili ale skúšať to už nebudem.


Vlastnosťami sa mi celkom pozdávali C17 ale výdrž tiež nič moc. Dala tak 5000 a bola na vyhodenie.
Teraz mám v predu MC23 zatiaľ má 6500 a ešte snáď 1000-1500 dá než ju vyhodím.

Zaujala ma tá Metzeler Unicross. Akú má výdrž na ťažkej?

Naposledy editováno 23.07.2018 12:08:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špalky na velkém enduru - tlak, haltr a pár dalších dotazů, ...

23.7.2018 v 11:40 | Nahoru | #2

bacaono píše: Neviem ako to robíte ale XT644 som vyskúšal len raz a stačilo.


Robím to tak, že se na asfaltu snažím nebrzdit přední moc ostře. Předpokládám, že při dálkových přesunech ve stylu tři dny rovně a potom mírná zatáčka ta guma vydží několikánásobně víc, než při "běžné" jízdě.

Naposledy editováno 23.07.2018 11:42:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist