Naposledy editováno 19.07.2018 12:51:02
EXC 300/2T: do 2016 = starý motor bez vyvažováku+karbec, 2017=nový motor s vyvažovákem, nový podvozek+plasty+poslední rok karbec a až od 2018 totéž, ale s TPI = vstřikování...
EXC350/4T má vstřikování cca o r.13 (tedy žádný karbec) a jinak platí podobně jako u 2T, do r.2016 starší větší a těžší motor+podvozek a od r.17 nový menší motor a štíhlejší, obratnější podvozek....
Náklady u ojetiny ti nikdo nespecifikuje... do nové 350 v hoby režimu a pečlivé výměně kvalitního oleje a filtrů, krom kontroly vůle ventilů, nepolezeš 200-250mth, jako bonus absolutně nežere ... u 2T musíš(je rozumné) cca po 100mth měnit píst... u neznámé ojetiny si vždy neseš riziko následků, co-kdo-kdy ošidil, přehřál, nechal starý olej, blbě nasadil vzd.filtr a 1000 jiných možností...
Naposledy editováno 19.07.2018 12:56:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F | Marek002 | 4 | 18.3.2024 v 14:44 Stříbo |
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |