globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: opotřebení zadní pneumatiky

Zadní guma se mě vždy sjede do lichoběžníka. Tedy splacatí se vršek a sjedou boky, takže zbydou dva hřebeny. Motorka je silně přetížená a nejezdím nijak pomalu. Kupuji vżdy zesílené gumy a hustím o něco více. Zadní na 3,1 místo 2,9 ale je to jak vidím málo. Teď mám novou Pilot road 4 GT asi 700k a chci jî dohustit tak na 3,5. Nevím ale co si můžu dovolit, protože v horku to pak vyletí až o 0,6 výš tak aby to nebylo moc. Pořàd cestou upouštět a dofukovat se mě fakt nechce.

Ta poslední se mě teď odporoučela po 7000 km v půl jedné v noci na dálnici ve Švédsku. Byla to celodenní šílená anabáze. Guma by asi domů s odřenejma ušima dojela ale....
Ráno prázdná, dírka jak po špendlíku nalezena fakt s lupou. Knoty mám ale lepidlo horkem vyteklo a zbylo jen trochu. Navíc jsem to nenechal uschnout a hned jel, takže to ucházelo. Lepidlo nikde neměli, tak jsem až ve čtvrtým pneuservisu sehnal opravu na počkání (čtvrtek 10 ráno!!). Opravář to třikrát!!!zouval a pořád to ucházelo (dírka po tom knotu nic jinýho). Nová guma nebyla, on jen krčil rameny ( cena 300 SEK). V zoufalství jsem tam nafoukal sprej pěny a vyjel jsem 50 km pro novou gumu. Tu jsem koupil ve velký firmě Nord bikes v pět odpoledne (tedy přístupem k zákazníkovi je každý český obchod strčí do kapsy). Servis mají ale přezutí na počkání ani náhodou. Pěna nějak držela ale na 270 km do dalšího ubytování jsem to neviděl, tak jsme se vydali hledat nocleh. Ani náhodou nikde nic (teda nevím kde spěj ti co jezdí na blind). Takže pomalu 70 až 80 vpřed. Po 50 km vyletěl ten špunt nebo co tam dal ten odborník. U pumpy našli tubu lepidla tak jsem tam nacpal 3 knoty a jel jsem. Po dalších 60 km to ušlo náhle během 1km na dálnici (no je pravda že jsem zkoušel jet 90, což jsem asi neměl). Nemají tu krajnice a při prázdný gumě je bočák moc dlouhej a nebylo na co najet ani kam pomalu doťapat (přede mnou bylo zůžení do jednoho pruhu, stát se to o 300m dál zablokoval bych dálnici). Seděl jsem tedy na motorce, nastartovaný motor, blikačky, zadní mlhovky - 3 hodiny) Volal jsem 112(třikrát) ale prostě nijak nepomohli. Zkusil jsem tedy českou asistenci ( platím si havarijko) a ejhle oni to ve 3 ráno zařídili. Odtahovka mě dovezla před pneuservis kde mě ráno gumu přehodili.

Blbá zkušenost. Jako první opatřenî tedy hledám na kolik to foukat, aby to vydrželo víc. Ta dírka byla v tom zeslabeným boku. Na další dluhou cestu zadní novou sebou.
Co myslíte, na kolik se dá ta zadní hustit?

Naposledy editováno 07.07.2018 23:46:05

Blokovaní uživatelé: findejs1310, Uzivatel507

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky

9.7.2018 v 18:09 | Nahoru | #1
Maxipes_Fík> hele jánedělal autoškolu u Berousků nebo Kludských, tak tokové věci neovládám. Nějaké vysouvání podvozku mě nechybí. Problém je v délce bočního stojanu. Naložená motorka je vratká a musí stát pod malým úhlem j velmi malou tolerancí. Pak stačíkdyž je sklon podkladu větší než asi 4 stupně a už se na tom nedá motorka postavit. Už jsem tupsal, že uvažuju ozkonstruování nějaký 3 polohový botky na bočák pro výškové nastavení z pozice sedu nohou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky

9.7.2018 v 18:25 | Nahoru | #2

se-se píše: Maxipes_Fík> hele jánedělal autoškolu u Berousků nebo Kludských, tak tokové věci neovládám...


Mne prijde,zes tam travil detstvi a pubertu u Kocku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky

10.7.2018 v 17:41 | Nahoru | #3

se-se píše: Maxipes_Fík> hele jánedělal autoškolu u Berousků nebo Kludských, tak tokové věci neovládám. Nějaké vysouvání podvozku mě nechybí. Problém je v délce bočního stojanu. Naložená motorka je vratká a musí stát pod malým úhlem j velmi malou tolerancí. Pak stačíkdyž je sklon podkladu větší než asi 4 stupně a už se na tom nedá motorka postavit. Už jsem tupsal, že uvažuju ozkonstruování nějaký 3 polohový botky na bočák pro výškové nastavení z pozice sedu nohou.



V tom případě bych měl ještě jeden nápad, zkus se inspirovat servopohonem na otvírání a zavírání vrat, kdybys zkonstruoval a vyrobil takový zmenšený servopohon s potřebným zdvihem a únosností ve velikosti bočního stojanu, tak by to Tvůj problém vyřešilo (pokud by se Ti na řídítka vešly ještě dvě tlačítka), sice by to byl zase nějaký kg navíc, ale na to Ty moc nehledíš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist