Zadní guma se mě vždy sjede do lichoběžníka. Tedy splacatí se vršek a sjedou boky, takže zbydou dva hřebeny. Motorka je silně přetížená a nejezdím nijak pomalu. Kupuji vżdy zesílené gumy a hustím o něco více. Zadní na 3,1 místo 2,9 ale je to jak vidím málo. Teď mám novou Pilot road 4 GT asi 700k a chci jî dohustit tak na 3,5. Nevím ale co si můžu dovolit, protože v horku to pak vyletí až o 0,6 výš tak aby to nebylo moc. Pořàd cestou upouštět a dofukovat se mě fakt nechce.
Ta poslední se mě teď odporoučela po 7000 km v půl jedné v noci na dálnici ve Švédsku. Byla to celodenní šílená anabáze. Guma by asi domů s odřenejma ušima dojela ale....
Ráno prázdná, dírka jak po špendlíku nalezena fakt s lupou. Knoty mám ale lepidlo horkem vyteklo a zbylo jen trochu. Navíc jsem to nenechal uschnout a hned jel, takže to ucházelo. Lepidlo nikde neměli, tak jsem až ve čtvrtým pneuservisu sehnal opravu na počkání (čtvrtek 10 ráno!!). Opravář to třikrát!!!zouval a pořád to ucházelo (dírka po tom knotu nic jinýho). Nová guma nebyla, on jen krčil rameny ( cena 300 SEK). V zoufalství jsem tam nafoukal sprej pěny a vyjel jsem 50 km pro novou gumu. Tu jsem koupil ve velký firmě Nord bikes v pět odpoledne (tedy přístupem k zákazníkovi je každý český obchod strčí do kapsy). Servis mají ale přezutí na počkání ani náhodou. Pěna nějak držela ale na 270 km do dalšího ubytování jsem to neviděl, tak jsme se vydali hledat nocleh. Ani náhodou nikde nic (teda nevím kde spěj ti co jezdí na blind). Takže pomalu 70 až 80 vpřed. Po 50 km vyletěl ten špunt nebo co tam dal ten odborník. U pumpy našli tubu lepidla tak jsem tam nacpal 3 knoty a jel jsem. Po dalších 60 km to ušlo náhle během 1km na dálnici (no je pravda že jsem zkoušel jet 90, což jsem asi neměl). Nemají tu krajnice a při prázdný gumě je bočák moc dlouhej a nebylo na co najet ani kam pomalu doťapat (přede mnou bylo zůžení do jednoho pruhu, stát se to o 300m dál zablokoval bych dálnici). Seděl jsem tedy na motorce, nastartovaný motor, blikačky, zadní mlhovky - 3 hodiny) Volal jsem 112(třikrát) ale prostě nijak nepomohli. Zkusil jsem tedy českou asistenci ( platím si havarijko) a ejhle oni to ve 3 ráno zařídili. Odtahovka mě dovezla před pneuservis kde mě ráno gumu přehodili.
Blbá zkušenost. Jako první opatřenî tedy hledám na kolik to foukat, aby to vydrželo víc. Ta dírka byla v tom zeslabeným boku. Na další dluhou cestu zadní novou sebou.
Co myslíte, na kolik se dá ta zadní hustit?
Naposledy editováno 07.07.2018 23:46:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
To černý se dává většinou na netěsnící patky pneumatik, zpravidla u starých rezavých ráfků. Někdy se tím potírá záplata, ale má to jen maskovací efekt, záplata musí držet na gumě sama.
Borec ti připravil pěknou projížďku. :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
se-se píše: Maxipes_Fík> ten jsem už nestačil pořídit ale chci ten malý zábleskový když zastavim na krajnici. Většinou totiž musim zastavit přímo na kraji silnice, protože ta malá parkoviště mívají sklon na kterém to nedám na stojan.
zkus vymyslet vysunovací stojan, jako mají závodní auta DTM nohy by měly vyjíždět nezávisle na sobě, kvůli terénu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
dave-lister píše: nemako> Já pochopil že sprej tam narval až po opravě v pneuservisu. Kdyby tam dal servisák duši, dalo se s tou gumou dojet domů. Sice prasárna, ale lepší než jet na prázdný gumě k benzínce.
Ne on mě ten sprej přivezl odněkud od vedle a prodal, protože to uťikalo a už si nevěděl rady a já musel odjet alespoň někam, jinak bych uvízl na dvoře u toho blba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Prostě i takhle přetíżená motorka se z méhopohledu chová perfektně. Výkonu je dost (PCV, KN, Akrap). Jestli se přiměju jezdit trochudecentně, tak i ta guma víc vydrží.
Není problém v tu ingu ale v množství a váze bagáže, tuning skoro nic neváží
Naposledy editováno 08.07.2018 19:36:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Naposledy editováno 08.07.2018 19:42:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
selkie píše: zkus vymyslet vysunovací stojan, jako mají závodní auta DTM nohy by měly vyjíždět nezávisle na sobě, kvůli terénu
no přemýšlím o nějakým překlapávání botičky stojanu nohou do 3 poloh. Stačí rozsah 0 -10 mm-20 mm. Toby problém vyřešilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
se-se píše: nemako> stabilita a vyváżení je perfektní, drží to směr i v zatáčkách jak přibitý a k velkému překvapení je to výrazně lepší s vozíkem než bez něj.Žádnou gumu s větší nosností jsem nenašel. Jestli to ale pokażdý najede 7000 tak není problém. Jen musím mít řešenípro případ defektu.
Prostě i takhle přetíżená motorka se z méhopohledu chová perfektně. Výkonu je dost (PCV, KN, Akrap). Jestli se přiměju jezdit trochudecentně, tak i ta guma víc vydrží.
Není problém v tu ingu ale v množství a váze bagáže, tuning skoro nic neváží
Taky si myslím, že ve váze nejde tolik o proslulý tuning. Problém máš hlavně ve velikosti kufrů, zmenši kufry, a snížení váhy bagáže pak přijde samo. Proč toho sebou tolik vláčíš?
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
nemako píše: se-se> v tom případě bych to neřešil,po druhý už na dřeváka gumaře nenarazíš. vozil bych sprej pro auta a hotovo,já s tím před lety opravil odborně dětem skůtra a jezdí do dnes. ber to pozitivně,kdyby se nic neposralo,byla by to nuda
hele přečti si to výš, ten druhej o 100 km dál byl tako ej mlaďas a toho už jsem hlídal. Musel jsem ho pożádat, aby očistil nejdřív ráfek od toho mlíka a aby otřel i patky gumy. protože jela 200 na víku kufru nezabalená a na závěr zapoměl, že se guma taky vyvažuje. A za dva měsíce jedem do Rumunska, tak to si vůbec nedělám iluze
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
trď na 3 týdny pro dva víš co je za objem 40 triček, ponožek, spodního prádla, dvě druhý motobundy, dvoje nepromoky, po dvou pak ručníky, kraťasy, dlouhý kalhoty, běžné hygienické potřeby (no asi se trochu vymyká bateriová zubní sprcha) Spousta kabelů na nabíjení (10 věcí na nabíjení), lékárna (to kdyby jako něco cokoli), spousta sprejů ( do bot, na komáry), dva malý spacáky, dvoje tenisky. A pak spousta věcí na motorku-plachta, 4l oleje, vypouštěcí kanystr, upînací řemeny an loď, brzdovka, vazelína, náhradní gumicuky, kompresor, opravná pneu sada, 4 kanystry s benzínem. A pak celý ten asi 8L nerezový box dole pod pravým kufrem, kde jsou všechny ty náhradní díly a potom asi 4 L nerezový box mezi motorkou a pravým kufrem kterej je plnej nářadí (mám i multimetr). Nakonec napěchovaný tankbag s doklady, telefonem penězi a ruční kamerou (a spoustou drobností) a úp!né nakonec schránka na spoustu maličkostí vlevo pod řidítky. Vše má dohromady s vozíke 250 l a je to napěchovaný a na kufrech jsou ještě tašky pod gumovejma sítěma ( ty jse taky vyráběl protoże se nic vyhovu9jícího nedá koupit).
No a to je asi tak všechno
Jo a ješté vylehčená frézovaná nájezdová rampa, abych to dostal na centrál i s připojeným vozikem
Naposledy editováno 08.07.2018 20:39:04
_zdenda_ píše: Nezkoušel jsi nějaké pneu co vozí na BMW R1200GS apod., něco jako Conti Trail Attack 2? Přeci jen často jezdí okufrovaní a se spolujezdcema a motorky jsou dost těžké už od výroby…
všechno co je 180 šířka je idex nosnosti 73, 290pak mají 75, což je pohze o 20 kilo víc. Podle rece zí je nejnosnější Pilot road 4 GT co mám teď Tu Pirellkujsem zkusil ale bylo to tak, zesílený provecení A.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
se-se píše: _zdenda_> to jo, toby stačilo, ale tobychfurt potřeboval asistenci přítelky, která by to odněkud musela vyndat, podložit a pak zase někam uložit. Já z tý motorky bez stojanu fakt neslezu. Zkoušeli jsme to ve dvou ale nejde to, motorku ona neudrží a já v momentě, kdy přehazuju nohu nemám šanci držet balanc. Kdyby se mě zlomil stojan, tak jsem totálně a naprosto v piči
Tak to se nauč tu nohu přehodit ještě za jízdy, než zastavíš, najdi si video, jak nasedá a sesedá třeba Gaston Rahier, má asi tak 1.4 m na výšku a jezdil Paříž Dakar.
Taky nasedám a sesedám z Tenerky na bočním stojanu, ale ta má sedlo 90 cm nad zemí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
se-se píše: Uzivatel507> každý máme prostě jiné potřeby. Je jen velmi málo věci, cosebou příště nevemu
jednou jsem ten tvuj parnik videl nazivo, motorku to pripomina az v poslednim pripade...
a z toho vseho co pises by me zajimalo co kdyby ti to spadlo ze stojanku. mas v bocnich kufrech instalovany hevery v uhlu 45 stupnu?
fakt bych se zamyslel jestli bych jeste takhle chtel cestovat na motorce. Nabijet vic nez 10 veci? a me rikaj ze to prehanim...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |